تجربه مدیران صنعت گاز مستندسازی می شود

شانا _ گروه گاز: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به ضرورت حفظ، انتقال و بهره گیری از تجربیات مدیریتی در اداره صنعت گاز کشور از مستندسازی تجربه مدیران صنعت گاز خبرداد.

به گزارش خبرنگار شانا، همایش مدیران ارشد صنعت گاز کشور با عنوان "گاز دیروز، امروز، فرد" صبح امروز (چهارشنبه هشتم آبان) در ساختمان مرکزی برج گاز آغاز به کار کرد. 

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در سخنرانی افتتاحیه این همایش با تاکید بر اهمیت انتقال تجربه مدیران اسبق این شرکت بر مستندسازی این تجربیات، تاکید کرد.

حمیدرضا عراقی از مکتوب کردن تجربه های مدیران عامل شرکت ملی گاز در دولت های  گذشته خبر داد و گفت: این کار در قالب کتابی که حاوی نقطه نظرات و تجربیات مدیران عامل شرکت ملی گاز خواهد بود به دوران مدیریت مهندس اوجی (1388 تا 1392)، مهندس رمضانی (1386 تا 1388) و مهندس کسایی زاده (1384 تا 1386) خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: پیش از این تجربه مدیران عامل این شرکت طی سال های 65 تا 84 (20 سال) جمع آوری و در قالب کتابی عرضه شده است.

عراقی اظهار داشت: کتاب یاد شده چکیده ای نقطه نظرات و تجربیات مدیران را در بر می گیرد و می توان در مورد هر یک از این افراد کتابی جداگانه نوشت.

به گزارش خبرنگار شانا در این همایش مدیران عامل شرکت ملی گاز از سال 65 تا سال 92 حضور داشته و طی سخنرانی بخشی از تجربیات کاری خود را در قالب سخنرانی ارائه خواهند کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده قرار است بعدازظهر امروز نیز وزیر نفت در این همایش حاضر و سخنرانی داشته باشد.

کد خبر 209118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =