نفت مسجدسلیمان مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاههای کشور مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب این دیدار عصر پنجشنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

تنها گل تیم این دیدار در دقیقه 13 بازی روی ضربه محمدرضا خلعتبری به ثمر رسید.

سپاهان با این پیروزی 26 امتیازی شد و نفت مسجدسلیمان با این شکست با 10 امتیاز در مکان پانزدهم (انتهای جدول) باقی ماند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این بازی از دقیقه 66 به علت اخراج جلال عبدی، با 10 بازیکن به مسابقه ادامه داد.

بهروز مکوندی که از چهار هفته پیش به عنوان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان منصوب شد تاکنون صاحب یک برد، دو مساوی و یک باخت است .

وی در پایان دیدار تیمش با سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: این تیم کمبود بازیکن دارد اما با وجود این شرایط باید در بازیهای آینده پیروز شویم.

مکوندی با بیان این که در بازیهای آینده باید این تیم نتیجه بگیرد، افزود: تیم نفت مسجد سلیمان وضعیت خاصی داشته و کمبود بازیکن دارد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با اشاره به این که سپاهان تیم بزرگی است، بازی مقابل این تیم را خوب ارزیابی و اظهار کرد: برنامه ما بستن راه نفوذ تیم سپاهان بود و در این راستا نیمه دوم چند جابجایی انجام دادیم که موثر بود ولی امیدوارم تیم ما بتواند در بازیهای بعدی عملکرد خوبی داشته باشد.

وی گفت: باید در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کنیم زیرا تعدادی از بازیکنان اصلی تیم را در اختیار نداریم و دستمان بسته است و تیم ما فقط یک دفاع میانی دارد و با توجه به بازی، ترکیب تیم را در هر بازی تغییر می دهم.

کد خبر 228197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =