مزایای استفاده از نرم افزار Pars Plant در واحدهای تولیدی و فرآیندی تشریح شد

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران استفاده از نرم افزار Pars Plant را نمونه آشکار خودکفایی در ساخت داخل، صرفه جویی ارزی و قطع نیاز به بیگانگان عنوان کرد.

به گزارش شانا، احمد تولایی در نشست تخصصی معرفی نرم افزار Pars Plant در سالن شهید بهشتی وزارت نفت، با بیان این مطلب، گفت: این نرم افزار با استفاده از فناوری پیشرفته اطلاعات (AIT) در کشور طراحی و تولید شد.

وی اعلام کرد: مجموعه نرم افزارهای فنی مهندسی Pars Plant در طراحی سه بعدی واحدهای فرآیندی پلنتهای نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع شیمیایی، تأسیسات مرکزی کارخانه های صنعتی، پروژه های اداری، تجاری، بیمارستانی و به ویژه تهیه نقشه های As Built پروژه ها کاربرد دارند.

تولایی سرعت، دقت و کیفیت را از مزایایی استفاده از نرم افزار یاد شده خواند و افزود: قابلیتهای مجموعه نرم افزارهای Pars Plant نسبت به همه نرم افزارهای مشابه خارجی، بهتر و آموزش و راهبری آن آسان تر است.

وی خودکفایی در ساخت داخل، صرفه جویی ارزی و قطع نیاز به بیگانگان (سالانه حداقل ٥٠ میلیون دلار از بابت اجاره نرم افزارهای مشابه خارجی)، افزایش سرعت، دقت و کیفیت در طراحی پروژه ها و صرفه جویی در زمان خریدهای داخلی و خارجی و جلوگیری از تکرار دفعات خرید را از مزایای مجموعه نرم افزاری Pars Plant عنوان کرد.

تولایی گفت: صرفه جویی چند میلیون دلاری در نگهداری اقلام، انبارداری، ضایعات و اشتغالزایی و گام نهادن به عرصه صادرات خدمات مهندسی و نرم افزارهای فنی و مهندسی از دیگر مزایای مجموعه نرم افزاری Pars Plant به شمار می آیند.

وی توضیح داد: این نرم افزار، کاربر را قادر می سازد که واحدهای فرآیندی، نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع شیمیایی را در بخش های متفاوت (تجهیزات، سازه های فولادی و بتونی، الکتریکال، تهیه نقشه های   P&IDبا تهیه MTO اولیه و تهیه MTO, ISO با شرح MESC کد کالا) به صورت سه بعدی مشاهده کند.

کد خبر 231687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =