ترکیب جدید هیئت مدیره نفت خزر نشان از اهمیت فعالیتهای این شرکت دارد

مدیرعامل شرکت نفت خزر ، گفت: ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره شرکت نفت خزر، نشان از اهمیت فعالیتهای شرکت در سه استان گلستان ، گیلان و مازندران و استمرار و توسعه فعالیتهای جاری و آتی در آبهای عمیق دریای خزر دارد.

به گزارش شانا، دهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر در ستاد تهران برگزار شد و علی اصولی ، مدیر عامل شرکت نفت خزر با اشاره به ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره شرکت نفت خزر، حضور اعضای جدید را نشان از اهمیت فعالیتهای شرکت در سه استان گلستان، گیلان و مازندران و همچنین استمرار و توسعه فعالیتهای جاری و آتی در آبهای عمیق دریای خزر دانست و افزود: تلاش این مجموعه همسو با تحقق اهداف و برنامه های شرکت ملی نفت ایران است.

وی درباره مصوبه های هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مبنی بر تداوم فعالیتهای اکتشافی و توسعه ای در دریای خزر و استانهای شمالی کشور تصریح کرد: با مساعدت هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران پروژه های مهم اجرایی مصوب شد که در همین باره برنامه ریزیهای لازم به منظور اجرای عملیات در بخش خشکی و فراساحل با جدیت در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: باید زمینه حضور شرکتهای بین المللی را به عنوان شرکای صاحب دانش و تکنولوژی در اجرای پروژه های توسعه و تولید در آبهای عمیق دریای خزر فراهم کنیم که در این میان امور حقوقی و پیمانها با آماده کردن زمینه حضور شرکتهای خارجی از طریق تشریح رویکردهای حاکم بر شرایط قراردادی در دریای خزر وظیفه خطیری بر عهده دارد.

مدیر عامل شرکت نفت خزر با اشاره به اهمیت پروژه رودسر اظهار کرد: پیگیریهای مستمری درباره تحصیل اراضی رودسر با چشم انداز ایجاد مرکز پشتیبانی غرب خزر در رودسر انجام شده است که در آینده شاهد توسعه زیربنایی و ایجاد زیر ساختهای لازم در این زمینه خواهیم بود.

اصولی در ادامه این نشست با تاکید بر مسائلی همچون بهره وری سازمانی، لزوم مستندسازی و بهبود مستمر فعالیتها، آموزش و تجهیز نیروی انسانی، استفاده بهینه از منابع انسانی و همچنین لزوم مصرف بهینه منابع مالی را در سازمان بسیار ضروری دانست.

آجورلو ، مدیر منابع انسانی شرکت نفت خزر نیز اعلام کرد: پروژه TMS در بخش آموزش شرکت نفت خزر با کمک تیمهای کارشناسی از مدیریتهای مختلف در حال انجام است که این پروژه بعد از اتمام، بستر بسیاری از فعالیتهای پایه ای را مثل مدیریت دانش، مدیریت عملکرد، طرحریزی دوره های آموزشی با هدف یادگیری و ... در سطح سازمان فراهم خواهد کرد.

در ادامه جلسه هم اندیشی دیگر مدیران و روسای شرکت گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای واحد متبوع خود ارائه کردند.

در پایان جلسه نیز کمیته فنی و بازرگانی شرکت با توجه به شاخصهای مورد نظر در ارزیابی فنی پروژه ها و همچنین مراحل اجرایی کمیسیون مناقصات به عنوان واحد نمونه درون سازمانی معرفی شد و از علی نادریان رئیس این واحد قدردانی شد.

کد خبر 243584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =