حافظی سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان شد

سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان پس از چرخش سیاوش بختیاری زاده به سمت استقلال اهواز دوباره هدایت این تیم را به عهده گرفت .

به گزارش  خبرنگار شانا ، هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان اواخر هفته گذشته همزمان با تعطیلات به منظور انتخاب سرمربی جدید وجایگزینی بختیاری زاده  تشکیل جلسه داد وپس از برسی گزینه های مطرح شده ، فرزاد حافظی را به عنوان سرمربی جدید تیم نفت در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک باشگاههای کشورانتخاب کرد.

محمد نظری مدیرعامل باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با تایید این خبر گفت : در شرایط کنونی فرزاد حافظی بهترین گزینه برای تیم نفت مسجدسلیمان بود و در نهایت با نظر همه اعضا،  وی به عنوان سرمربی انتخاب شد.

شایان ذکر است: فرزاد حافظی 44 ساله، که سابقه سرمربیگری در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را در جام آزادگان در کارنامه ورزشی خود دارد، در نیمفصل نخست چهاردهمین دوره لیگ برترفوتبال باشگاههای کشور نیز مربیگری تیم نفت مسجدسلیمان را برعهده داشت.

 پیش از این، هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان هفته گذشته سیاوش بختیاری زاده را به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان معرفی کرده بود ولی با وجود این که دو سه روزی از توافق اولیه این باشگاه و بختیاری زاده گذشته بود، این مربی خوزستانی به سمت باشگاه استقلال اهواز چرخش کرد و هدایت این تیم لیگ برتری را بر عهده گرفت، تا حافظی سرمربی تیم نفت شود.

 

کد خبر 244301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =