سهم 67 درصدی شرکت ملی حفاری در حفاری چاههای خشکی کشور

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به این که این شرکت دارای 74 دکل حفاری خشکی و دریایی است، گفت: سهم این شرکت در انجام عملیات حفاری خشکی در بازارهای داخلی 67 درصد است.

به گزارش شانا، ناصر قلی پور، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شرکت ملی حفاری ایران با ارائه گزارشی از فعالیتهای شرکت، گفت: دیپلماسی اصلی دولت تدبیر و امید اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... است.

وی افزود: نفت، موتور اقتصاد و توسعه کشور است و کلید آن دسترسی به مخازن نفت وگاز با حفر چاه است که از سوی صنعت حفاری کشور در اقصانقاط کشور انجام می پذیرد.

قلی پور ناوگان عملیات شرکت را 74 دکل حفاری خشکی و دریایی برشمرد و اظهار کرد: هم اکنون این دستگاهها در بیش از ده استان کشور برنامه های حفاری چاهها را در دست اجرا دارند.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران افزود: امسال تاکنون 146 هزار و 468 متر حفاری صورت پذیرفته که نسبت به مدت مشابه 8 حلقه چاه بیشتر است.

قلی پور در ارائه گزارشی از واحدهای خدمات فنی مهندسی، پروژه ها، خدمات ویژه و عملیات حفاری تصریح کرد: سهم شرکت ملی حفاری را از انجام عملیات حفاری خشکی در بازارهای داخلی 67 درصد عنوان کرد.

وی یادآور شد: در بخش مدیریت پسماند و جلوگیری از آلودگیهای زیست محیطی در سال 92 فقط 9 مجموعه مدیریت پسماند داشته ایم که با برنامه ریزیهای صورت گرفته هم اکنون به 22 دستگاه رسیده است و برنامه افزایش تجهیزات به 45 دستگاه در دست اقدام است.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی همچنین بر تلاش مضاعف، کار برنامه ریزی شده، مشتری مداری و پاسخگویی به نیاز متقاضیان و بهینه سازی هزینه ها در بازار رقابت تاکید کرد.

تبدیل موانع به فرصت با مدیران اثربخش

به گزارش شرکت ملی حفاری ایران، همچنین حیدر بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این آیین به نقش و اهمیت مدیریت در راهبری سازمانها اشاره کرد و گفت: مدیریت، مهمترین عامل در توسعه، حیات و زوال سازمانهاست. بنابراین، هر گونه تغییر در سازمان و جابجایی مدیران در جهت شایسته سالاری، استفاده از مدیران کاردان، لایق و همسو با برنامه ها صورت می گیرد.

وی افزود: اگر بخواهیم بهره وری شرکت را افزایش دهیم، باید برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت وکنترل را در سرلوحه کار قرار دهیم تا سازمان با کارایی و اثربخشی بیشتر در مسیر اهداف پیش بینی شده حرکت کند.


کد خبر 246154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =