طرحهای پژوهشی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بررسی شد

زمینه های همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درخصوص طرحهای پژوهشی بررسی شد.

به گزارش شانا، بیژن عالیپور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشست مشترک این شرکت با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، تدوین نقشه راه فناورانه ازدیاد برداشت، نحوه حمایت از پروژه های پژوهشی با قابلیت تجاری سازی و توجیه اقتصادی و همچنین نحوه حمایت از پروژه های پژوهشی کاربردی را در سطح ملی از محورهای اصلی این نشست عنوان کرد.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز در این نشست با اشاره به نقش تسهیلگری این معاونت در اجرای طرحهای پژوهشی دستگاهها گفت: این معاونت آمادگی دارد از طریق اعطای تسهیلات کم بهره و ارائه معافیتهای مالیاتی به سازندگان داخلی و بخشهای خصوصی طرف قرارداد مناطق نفتخیز جنوب در اجرای طرحهای پژوهشی، نقشی حمایتی در به سرانجام رسیدن این پروژه ها ایفا کند.

همچنین علی وطنی، معاون توسعه فناوری معاونت علمی رئیس جمهوری نیز با اشاره به آمادگی این معاونت برای بررسی و همکاری در تدوین نقشه راه فناورانه ازدیاد برداشت، تصریح کرد: نخستین مدل همکاری دانشگاه و صنعت توسط مناطق نفتخیز جنوب ارائه شد که امیدواریم این مدل در استان خوزستان و کشور به عنوان یک الگو مطرح و مورد استفاده دیگر دستگاهها نیز قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نشست مشترک این شرکت با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور جمعی از مدیران دوطرف در استانداری خوزستان برگزار شد.

کد خبر 251020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =