۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
  • کد خبر: 251035
فرار از انتهای جدول !

نفت تهران که این روزها حال و روز خوشی ندارد در صدد است با شکست پرسپولیس هم خود را از انتهای جدول جدا کند و هم به ناکامیهای چند هفته اخیر پایان دهد.

 به گزارش خبرنگارشانا ، 5 دیدار پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه برگزار می‌شود.  تیم فوتبال نفت تهران که بلافاصله بعد از بازی با استقلال در جام حذفی باید فردا به مصاف پرسپولیس برود ، بسیار خسته به نظر می رسد. شاگردان منصوریان پس از یک مصاف 120 دقیقه ای هم خسته هستند و هم حذف از جام حذفی وضع آنهارا سخت تر از قبل کرده تا جایی که 3 امتیاز این بازی از نان شب هم برای آنها واجب تر است .

بازیکنان نفت خسته هستند اما پرسپولیسی‌ها برای این بازی به اندازه کافی استراحت داشته‌اند. تیم نفت در بازی با استقلال در دقایقی که مبعلی در ترکیب قرار گرفت منظم و منسجم بازی کرد و حضور مبعلی می‌تواند نقطه اتکای خوبی برای منصوریان و تیمش در این بازی باشد. پرسپولیس اگر در این بازی پیروز شود 21 امتیازی می‌شود و ممکن است از رده هفتم هم بالاتر برود. در مقابل نفت هم اگر پیروز شود خود را از جمع ته جدولی ها جدا می کند.  پیروزی برانکو مقابل منصوریان برای هواداران پرسپولیس بیش از یک برد ارزش دارد زیرا یک مربی استقلالی را شکست داده‌اند، شکست هم برای آنها تلخ‌تر از یک باخت عادی در این مسابقه خواهد بود. نفت در صورت پیروزی یک پله صعود می‌کند و به رده یازدهم می‌رسد و در صورت باخت هم فقط یک پله سقوط خواهد کرد.

پرسپولیس در این مسابقه امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و نفت هم سیدجلال حسینی و کارلوس سانتوز دو مدافع خود را در اختیار ندارد. در این بازی تقابل پیام صادقیان با تیم سابقش می‌تواند دیدنی باشد، از سویی دیگر بحث حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش و نیمکت نشین نفت هم جالب است، دروازه‌بانی که گفته می‌شود شاید پرسپولیسی شود!اما منصوریان گفته است باشگاه، قصد فروش او را ندارد.

کد خبر 251035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =