منصوریان: امیدوارم مقابل پرسپولیس کلمه بدشانسی از ذهن‌ بازیکنانم بیرون برود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران امیدواراست در دیدار مقابل پرسپولیس بازیکنان نفت تهران کلمه بدشانسی را از ذهنشان بیرون کنند تا با یک پیروزی از بحران خارج شوند.

 به گزارش شانا ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت :  با پرسپولیسی بازی داریم که یکی از دو قطب فوتبال ماست. نه به خاطر عملکردش درلیگ بلکه به دلیل 30 و 40 سال سابقه درخشان . پیشکسوتان آنها بسیار قابل احترام هستند و از سوی دیگر برانکو به فوتبال ملی ما خیلی کمک کرده است.

وی  در خصوص شناخت از پرسپولیس گفت :  پرسپولیس خوب بازی می‌کند و خط حمله خوبی دارد و در کل پرسپولیس امسال را خوب دیده ام و جدا از همه مباحث که هواداران این تیم بحث داوری را مطرح می‌کنند، فکر می‌کنم پرسپولیس ستاره‌های زیادی ندارد اما زیاد تولید ستاره می‌کند.  ما سعی کردیم نحوه بازی پرسپولیس را آنالیز کنیم و بعد از مسابقه نفسگیر با استقلال امیدوار هستم بازیکنانم کلمه بدشانسی را از ذهن‌شان بیرون کنند.

منصوریان در خصوص مصدومان تیمش گفت :ما چند مصدوم داریم که با هماهنگی تیم پزشکی و بخصوص تیم پزشکی باشگاه استقلال آقایان نوروزی و خانم محمدی ان‌شاءالله فردا در بازی آنها راخواهیم داشت. ان‌شالله روز 26 آذرماه علیرضا عزت‌کرامت را داریم و اول ماه بعدهم سانتوز را خواهیم داشت. ایمان مبعلی هم یکی از بازیکنان خوب ماست که افسوس می‌خورم که این بازیکن در 6-7 سال ابتدایی فوتبالش نتوانست چنان که باید به فوتبال ما کمک کند.

منصوریان در پاسخ به این سئوال که آیا ایمان مبعلی را به استقلال می‌دهید یا خیر؟ گفت: بهترین تصمیم را باشگاه می‌گیرد، ولی برای مبعلی اصلا درخواستی نداشته ایم. باشگاه نفت متولی همه ماست و فکر نمی‌کنم مبعلی از جمع ما جدا شود چون با هر بازیکنی که کار می‌کنم فضای مربی را خارج می‌کنم و حالت را به سمت برادری می‌برم. ضمن آن که مبعلی تا دو سه سال دیگر خودش به جرگه مربیان خواهد پیوست.
 

کد خبر 251050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =