دوازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی آغاز به کار کرد

دوازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی (IPF) با هدف معرفی پتانسیلهای صنعت پتروشیمی کشور به سرمایه گذاران داخلی و خارجی، دقایقی پیش آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، همایش بین المللی پتروشیمی صبح امروز (یکشنبه 22 آذرماه) و از دقایقی پیش با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، بیژن زنگنه وزیر نفت، مدیران ارشد صنعت پتروشیمی کشور و نمایندگان شرکتهای داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

این همایش با حضور نمایندگان 97 شرکت خارجی از 25 کشور دنیا و 368 شرکت ایرانی برگزار می شود و بیش از یکهزار و 500 نفر از شرکتهای داخلی و خارجی در این همایش حضور می یابند.

براساس این گزارش، این همایش که از ابتکارات دوران وزارت قبلی مهندس زنگنه است، در طول سالهای گذشته سبب جذب سرمایه‌گذاریهای زیادی شده، به نحوی که به عنوان بازوی توسعه صنعت پتروشیمی توانست در برنامه های سوم و چهارم حجم زیادی از سرمایه‌گذاریهای خارجی را به سمت ایران سوق دهد.

در دوازدهمین دوره برگزاری همایش بین المللی پتروشیمی، برنامه‌های متنوعی برای مدیران و کارشناسان خارجی صنعت پتروشیمی جهان همچون بازدید ٣٥ مدیرعامل شرکتهای پتروشیمی جهان از پارس جنوبی برنامه ریزی شده است.

همایش بین المللی پتروشیمی که از دقایقی پیش در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما آغاز به کار کرده است، عصر فردا (23 آذرماه) به کارخود پایان می دهد.

کد خبر 251619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =