جمعیت روستایی برخوردار از گاز شهرستان «جم» به مرز 99 درصد می رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 95 درصد جمعیت روستایی شهرستان جم از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و این مقدار با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا به 99 درصد می رسد.

غلامعباس حسینی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: برای توسعه زیرساختهای گازرسانی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان، تلاشهای زیادی انجام شده و در همین ارتباط شاهد پیشرفتهای قابل توجهی بوده ایم.

وی با بیان این که «جم» یکی از شهرستانهای پیشرو در زمینه ایجاد زیرساختهای گازرسانی در کشور است، افزود: با توجه به فعالیتهای عملیاتی انجام شده، هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 95 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به این که پارسال بیش از 11 کیلومتر شبکه گاز در این شهرستان اجرا شده است، اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون 42 کیلومتر شبکه اجرا شده و تا پایان سال نیز شاهد افزایش این مقدار خواهیم بود.

حسینی در ادامه از برنامه ریزی برای گازرسانی به سه روستای این شهرستان خبر داد و گفت: هم ‌اکنون گازرسانی به روستای سرچشمه در دستور کار قرار دارد و اجرای آن از مسیر روستای «باغان دشتی» انجام می‌شود که انتظار می رود این طرح در سال 95 به بهره‌ برداری برسد.

وی از «کوه‌چهر» و «دوتوولی» نیز به عنوان دو روستای دیگر فاقد گاز نام برد و افزود: با وجود مسیر سخت و صعب‌ العبور روستای کوهچهر، موافقت اولیه به دست آمده و امیدواریم در سال 95، عملیات گازرسانی به این دو روستا نیز به صورت همزمان آغاز شود.

وی ادامه داد: با اتصال این سه روستا به شبکه سراسری، جمعیت روستایی برخوردار از گاز شهرستان جم به 99 درصد افزایش می یابد.

کد خبر 251623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =