شاهین‌طبع: پتروشیمی در ادامه راه بهتر از این می شود

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی می گوید که شرائط تیمش عادی است و سعی دارند تا در ادامه راه بهتر از این شوند.

به گزارش شانا ،مهران شاهین‌طبع درآستانه هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال درباره شرائط پتروشیمی، گفت: وضع تیم عادی است و سعی می‌کنیم به هماهنگی مورد نظر برسیم.  تعدادی از بازیکنان ما مصدوم بودند و فعلا زمان می‌خواهند تا بتوانند به تیم کمک کنند. موسی‌ نبی‌پور بهتر شده اما هنوز رضا لطفی را در اختیار نداریم. به هر حال تیم زحمت می‌کشد تا بتواند به آنچه که از آن توقع می‌رود برسد و رقابت کند.

 شاهین‌طبع در پاسخ به این سئوال که آیا تیمش با توجه به انتظارهایی که از پتروشیمی وجود دارد تحت فشار نیست؟ بیان کرد: این توقع را خودمان هم از تیم داریم. به هر حال من در اینجا کار کرده‌ام و شرائط را درک می‌کنم. پتروشیمی باشگاهی است که همیشه به دنبال قهرمانی بوده و خودمان نیز چنین تفکری داریم. سعی ما این است که با رشدی که می‌کنیم خودمان را تطبیق دهیم.

 سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان خارجی‌اش موقتی هستند یا تا انتهای فصل حضور خواهند داشت گفت: جلیل آکیندله که موقتی است. او بازیکنی معمولی است و با توجه به این که اکنون بازیکنان خارجی مشغول هستند، او را جذب کرده ایم. تا اینجا نیز آکیندله عملکرد خوبی داشته‌است. با توجه به این که ما موسی و رضا لطفی را نداشتیم، او توانسته عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذارد. سوسا هم بازیکن خوبی است اما در این مدت نوسان داشته است. در یک بازی خیلی خوب بوده و در بازی دیگر نتوانسته مثل قبل باشد.

شاهین‌طبع در پاسخ به این سئوال که وضع این فصل را چطور ارزیابی می‌کند ، بیان کرد: با توجه به این که بازیکنان در تیمها تقسیم شده اند رقابتها خیلی نزدیک است. فاصله تیمها کم شده و نخستین بار است که می‌بینیم در جدول رده‌بندی نیز تنها دو تیم در جمع مدعیان نیستند و اکنون رقابت بالای جدول هم نزدیک است. این که رقابت در بالای جدول وسیع‌تر شده باعث شده جذابیت رقابتها نیز بالا برود.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در پاسخ به این سئوال که آیا این نزدیک شدن تیمها به این معناست که کیفیت لیگ بالا رفته‌است، گفت:با توجه به این که سه بازیکن خوب بسکتبال ایران در چین بازی می‌کنند مطمئنا کیفیت رقابتها از نظر مهارتهای فردی و تیمی پایین می‌آید اما کار تا اینجای لیگ خوب پیش رفته است. به هر حال این نکته را فراموش نکنیم که رشد بسکتبال فرآیندی است که به زمان نیاز دارد و کیفیت لیگ یکی از شاخصه‌های رشد آن محسوب می‌شود. با یک سال لیگ نمی‌توان انتظار پیشرفت داشت. به نظر من در کنار این موضوع، هرچه لیگهای پایین‌تر با کیفیت‌تر باشند رشد بسکتبال سرعت بیشتری می‌گیرد.

او در پایان در این باره که آیا مذاکره پتروشیمی با حامد حدادی صحت دارد، گفت: هر تیمی خوشحال می‌شود که حامد حدادی را داشته باشد اما ما هنوز با او صحبت نکرده‌ایم.

کد خبر 251651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =