توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی منجر به تحقق زنجیره ارزش می شود

مدیر بخش پتروشیمی شرکت باسف آلمان گفت: توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی می تواند منجر به تحقق زنجیره ارزش شود.

به گزارش خبرنگار شانا، راینر دیکس، مدیر بخش پتروشیمی شرکت باسف آلمان ظهر امروز (یکشنبه 22 آذرماه) در یک پانل تخصصی در دوازدهمین همایش صنعت پتروشیمی ایران(IPF) اظهار کرد: صنعت پتروشیمی در سراسر دنیا با شتاب در حال توسعه است و باید گفت که پتروشیمی قلب صنعت است.

وی افزود: امسال باسف به 150 سال سابقه خود نگاه می کند و یک شرکت پتروشیمی پیشرو به شمار می رود.

دیکس ادامه داد: چشم انداز صنعت پتروشیمی نشانگر افزایش ظرفیت تولید و نیز تقاضاست و شرکت باسف از رشد بلندمدت در صنعت پتروشیمی حمایت می کند.

وی با بیان این که منابع جهانی ما محدود است، گفت: در آینده محصولات پتروشیمی نقش آفرینی بیشتری خواهند داشت و با این رویکرد شرکت باسف به این صنعت عمیق تر نگاه می کند و به دنبال بهبود کیفیت است.

مدیر بخش پتروشیمی شرکت باسف آلمان افزود: صنعت پتروشیمی در آسیا رشد خوبی کرده و با سرعت خوبی در حال گسترش است اما توسعه در آمریکای شمالی نیز در حال شتاب گرفتن است و در سال 2014، 13 درصد از تولید محصولات پتروشیمی در منطقه خاورمیانه بوده است.

دیکس با بیان این که باید زنجیره ارزش محقق شود، تصریح کرد: شرکت باسف در پی توسعه زنجیره ارزش در همه بخشهاست.

دیکس افزود: توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی می تواند منجر به تحقق زنجیره ارزش شود و با توجه به این که منطقه خاورمیانه دارای هزینه خوراک مناسبی است، پتروشیمی می تواند در آینده یکی از ارکان توسعه صنعتی این منطقه باشد.

کد خبر 251655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =