اجرای بیش از 120 کیلومتر شبکه گاز در استان سمنان

شرکت گاز استان سمنان در هشت ماه اسال بیش از 124 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در گفتگو با خبرنگار شانا از ایجاد چهار هزار و 89 کیلومتر شبکه گازرسانی برای تداوم جریان پایدار گاز طبیعی در این استان خبر داد و به خبرنگار شانا گفت: اولویت نخست این شرکت توسعه گازرسانی در روستاهای محروم شرق استان است.

علیرضا جراحی با بیان این که استان سمنان هم اکنون با دارا بودن بیش از چهار هزار و 89 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه گازرسانی، از پتانسیل مناسبی در عرصه تامین انرژی پایدار استان برخوردار است، افزود: 124 کیلومتر از مجموع این خطوط و شبکه ها در هشت ماه امسال اجرا شده است.

وی اعلام کرد: هم اکنون با نصب و تزریق گاز به یک ایستگاه تقلیل فشار (سی جی اس) 30 هزار مترمکعب بر ساعت، دو ایستگاه تقلیل فشار شهری (تی بی اس) 10 هزار مترمکعب بر ساعت در منطقه هونستان و دو ایستگاه تی بی اس به ظرفیت هر کدام پنج هزار مترمکعب بر ساعت در منطقه فرومد از توابع شهرستان میامی، مراحل اجرائی شبکه گذاری 80 هزار و 400 متر در منطقه هونستان و 51 هزار و 300 متر در منطقه فرومد در حال انجام است.

جراحی در پایان از عزم جدی شرکت گاز استان سمنان در بهره مندی هرچه بیشتر مناطق روستائی شرق استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: توسعه گازرسانی در روستای محروم شرق استان، اولویت نخست این شرکت است و بزودی شاهد برخورداری مناطق کمتر توسعه یافته این استان خواهیم بود.



کد خبر 251656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =