جشن تولد 40 سالگی برترین گلزن فوتسال جهان و قدردانی از تیم فوتسال سال آسیا

جشن تولد 40 سالگی وحید شمسایی برترین گلزن فوتسال جهان، یکشنبه شب در حاشیه مراسم تجلیل از اعضای تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار شانا ، مراسم تجلیل از اعضای تیم فوتسال تاسیسات دریایی در تالار باشگاه وزارت نفت برگزار شد که در این مراسم، عبدالله جاسبی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، غلامرضا منوچهری مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی،غلامرضا شاه کرمی مدیرکل ورزش وزارت نفت ، منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال فدراسیون فوتبال و محمدرضا حیدریان کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران، حضور داشتند.

در این مراسم، علاوه بر تجلیل از اعضای تیم فوتسال تاسیسات دریایی بابت قهرمانی در آسیا و نیز کسب عنوان بهترین تیم آسیا در سال 2015 میلادی ، تولد 40 سالگی وحید شمسایی سرمربی و بازیکن تاسیسات دریایی نیز جشن گرفته شد. 

مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی در این مراسم با تجلیل از تلاشهای وحید شمسایی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه برای کسب عنوان بهترین تیم و بازیکن برتر سال آسیا، ابراز امیدواری کرد که روند موفقیتهای این تیم ادامه یابد. 

منوچهری با بیان این که ورزش به صنعتی بزرگ در جهان بدل شده است افزود: ایران ظرفیت زیادی در ورزش بویژه ورزش بانوان دارد که امیدواریم با حمایت دولت و وزارت ورزش و جوانان، در سالهای آینده شاهد ارتقای ورزش ایران در سطح جهان باشیم. 

شمسایی نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی با قدردانی از حمایتهای مدیریت باشگاه تاسیسات دریایی اظهار کرد: این باشگاه با مدیریت قوی خود توانسته است تنها در یک و نیم سال، دو عنوان قهرمانی در لیگ ایران و آسیا به دست بیاورد که امیدواریم با ادامه حمایتها، روند موفقیتهای تاسیسات ادامه یابد. 
وی از بازیکنان خود در تاسیسات دریایی، قول قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر را گرفت تا بتواند دومین جام قهرمانی را با این تیم تجربه کند. 
تیم فوتسال تاسیسات دریایی هم اکنون با 42 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.
کد خبر 251695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =