۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
  • کد خبر: 251720
حافظی:  باید بیشتر از یک گل به فولاد می زدیم

تیم نفت مسجدسلیمان توانست با یک گل فولاد یزد را شکست دهد اما مربی این تیم اعتقاد دارد که می توانستند بیش از یک گل به حریف بزنند.

 به گزارش خبرنگار شانا ،فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی این تیم مقابل فولاد یزد، گفت : بازی خیلی خوب وسنگینی بود. تیم فولاد یزد چندهفته بدون شکست را پشت سر می گذاشت ونتایج خیلی خوبی درمسابقات پیشین خود گرفته بود ، برای همین گل زدن به این تیم برای ما مشکل بود زیرا چندلایه دفاع می کردند.  

البته می دانستیم که برای چنین نوع بازی ای به میدان می آیند. به همین جهت، روی این موضوع و نیز روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم و توانستیم از نقطه ضعف این تیم در ارسالها از کنار به گل برسیم، هرچند که بازیکنانم ، متاسفانه سه موقعیت تک به تک را  در این بازی از دست دادند که اگر موقعیتهایی به این صورت را که در هر بازی به راحتی از دست می دهیم استفاده می کردیم الان در بالای جدول قرار داشتیم.  

حافظی درمورد برنامه نقل وانتقالات این تیم در نیمفصل لیگ دسته یک ، گفت: صحبتهایی با مدیرعامل داشته ایم. بعد بازی جمعه مقابل پاس همدان برنامه مان را ارائه می کنیم تا با گرفتن بازیکن در پستهای مورد نیاز، نقایص تیم را برطرف کنیم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و تیم نفت را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

 

کد خبر 251720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =