تکمیل طرحهای نیمه تمام از اولویتهای مهم است

مدیر عامل جدید شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با تشریح برنامه های این شرکت، تکمیل پروژه های نیمه تمام را از اولویتهای مهم این شرکت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، حمید شریف رازی روز دوشنبه - 23 آذرماه، در آیین تکریم میرعلی اصغر ساجدی، مدیرعامل پیشین این شرکت که با حضور عباس کاظمی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش برگزار شد،با قدردانی از مسئولان سابق در زمان تصدی مسئولیت،گفت: تکمیل طرحها نیمه تمام برای تحویل به بهره برداران،همچنین شتاب دادن به طرحهای در دست اجرا،اولویتهایی هستند که تامین منابع مالی، عاملی سرعت دهنده در تحقق آنها خواهد بود.

حمید شریف رازی افزود: رشد بهره وری،مشتری محوری،اجابت درخواست بهره برداران در چارچوب قراردادها، همچنین رعایت الزامهای اچ اس یی در اجرای طرحها،هم افزایی نیروی انسانی و توجه به آن به عنوان یکی از منابع اصلی حرکت به سوی تعالی سازمانی،موارد مهمی هستند که تلاش می شود در مسیر خدمتی از نظر دور نمانند.

وی، شفافتر کردن فعالیتهای شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت با قدمتی 30 ساله (با در نظر گرفتن مدیریتهای قبلی 50 ساله)به عنوان یکی از خوشنامترین شرکتهای صنعت نفت را از دیگر اولویتهای کاری خود برشمرد.

شریف رازی با بیان این که شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران برای ادامه کار خود نیازمند تعریف طرحهای جدید است، تصریح کرد: در این راه همواره به حمایتهای مدیران برای گذر از موانع نیاز خواهد بود و انتظار می رود با تکیه بر این حمایتها، مشکلات برطرف و اجرای طرحها نیز با شتاب بیشتری انجام شوند.


کد خبر 251730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =