گاز ایران برای اروپاییها مقرون به صرفه است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به مقرون به صرفه بودن گاز ایران برای اروپاییها، گفت: هم اکنون با توجه به شرایط جهانی، بازار انرژی ایران برای اروپاییها جذابیت بالایی دارد.

به گزارش شانا، عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن زمان رفع تحریمهای نفتی، تصریح کرد: وزارت نفت زمینه مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در دوران پساتحریم است و می‌تواند گامهای اولیه را برای جذب سرمایه گذاران خارجی بویژه در بخش مربوط به میدانهای گازی بردارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با تاکید بر این که در بخش استخراج گار نیاز به سرمایه گذاری جدی داریم، یادآور شد: در بخش استخراج گاز از کشورهای دارای میدانهای مشترک با ایران عقب هستیم و سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این بخش ضروری بوده و باید فضا را به این سمت و سو هدایت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه انرژی پارس، یوسفیان ملا با اشاره به ترافیک رفت و آمد شرکتهای خارجی به ایران طی چند ماه، اظهارکرد: وقتی رفت‌وآمدها زیاد شود قدرت انتخاب ما هم افزایش می‌یابد و می‌توانیم سرمایه گذارهایی را بیاوریم که هم در زمان کوتاه‌تری خدمات لازم و مفید را به کشور بدهند و هم از نظر قرارداد برای ما مقرون به صرفه باشند.

 

کد خبر 251735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =