رونمایی از حساس ترین ماشینهای الکتریکی مورد استفاده در صنعت حفاری

دو مجموعه از حساسترین ماشینهای الکتریکی مورد استفاده در صنعت حفاری شامل تراکشن موتورهای DC و ترمز مغناطیسی در سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان رونمایی می شود.

به گزارش شانا، این تجهیزات برای نخستین بار در کشور در نتیجه هم افزایی میان متخصصان این شرکت و شرکت رشد صنعت نیرو محقق شده است.

مدیرعامل شرکت رشد صنعت نیرو در این باره گفت: این شرکت هم اکنون تنها سازنده داخلی این تجهیزات بشمار می آید که مورد تایید شرکت ملی حفاری ایران است.

ابوالقاسم تیموریان با بیان این که شرکت رشد صنعت نیرو با حدود سه دهه تجربه، توانسته است خدمات ارزنده ای را به صنایع مختلف کشور بویژه نفت، گاز و پتروشیمی ارائه کند، افزود: تعمیر، بازسازی و ساخت الکتروموتورها با توان مختلف در تامین نیروی محرکه تاپ درایو، انواع ژنراتورها با کاربرد تامین انرژی الکتریکی دکلهای حفاری از دیگر فعالیتهای این شرکت در ارتباط با صنعت حفاری است.

به گزارش شرکت ملی حفاری ایران، تیموریان تصریح کرد: این شرکت با تشکیل یک هسته علمی متشکل از متخصصان برق، مکانیک و متالوژی و بهره‌گیری از تجارب اساتید دانشگاهها، بومی سازی صنعت طراحی و ساخت ماشینهای الکتریکی را به عنوان هدف تعریف کرده است.

شرکت رشد صنعت نیرو از سال 1369 تاسیس و با استفاده از تمامی ظرفیتها و بهره گیری از جدیدترین روشهای مدیریتی مبتنی بر مشتری مداری، فعالیت می کند.


کد خبر 251962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =