کارنامه شرکت ملی حفاری ایران درخشان است

عضو کمیسیون انرژی مجلس در آستانه سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری گفت: این شرکت در انجام وظایف محوله موفق بوده و به نسبت دیگر بخشها پیشرو است.

سید حسین دهدشتی در گفتگو با خبرنگار شانا، در آستانه یکم دیماه سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت به عنوان مولود انقلاب اسلامی در یکم دیماه 1358 به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که شرکت ملی حفاری به‌مراتب به نسبت بخشهای دیگر پیشرو بوده است، افزود: اتکا به توان داخلی و داشتن روحیه جهادی از ویژگهای این شرکت است که سبب رشد و توسعه آن شده است.

این نماینده مجلس نهم با اتکا به آمار و ارقام موجود در عملکردها افزود: خوشبختانه شرکت ملی حفاری در وظایف محوله ازجمله کارهای عملیاتی و انتقال فناوری عملکرد بسیار خوبی داشته است و انصافاً باید گفت این روند برگرفته از روحیه جهادی است.

وی وجود اراده برای تحقق اهداف را از دیگر شاخصهای اثربخش برای شرکت یادشده ارزیابی کرد و گفت: این اراده در کنار نیروهای کارآزموده و ارزش دادن به آنها، سبب شد این شرکت جایگاه خوبی کسب کند، البته در این میان، ایرادها و انتقادهایی نیز وجود دارد اما انصافاً کاری ارزشمند و ضروری برای کشور انجام شد که یکی از مصداقهای آن مهار چاههای دچار حریق بود که به‌خوبی مهار شدند.

کد خبر 252117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =