ملی حفاری به اعتماد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پاسخ داد

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پیامی، سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران را به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تبریک گفت.

به گزارش شانا، سلبعلی کریمی در پیامی خطاب به حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، سالروز تاسیس این شرکت را تبریک گفت.

متن  پیام به این شرح است:

"تأسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نشان از پیام راستین انقلاب در بعد استقلال اقتصادی، فکری، فرهنگی و باور داشتن به توانایی متخصصان ایرانی در عرصه صنعت حفاری بوده و محصول این خودباوری در کارنامه زرین این صنعت تجلی پیدا کرده است.

نیروهای مؤمن، متعهد، متخصص، فعال و خلاق این صنعت نوپا که با توسل به خداوند متعال و همت خود توانستند موفقیتهای چشمگیری به دست آورند در نوع خود کم نظیر هستند و تلاش آنها پاسخی به اعتماد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود که به خوبی ادای دین شد .

صنعت حفاری ایران با پشتوانه غنی معنوی و مادی در طی عمر کوتاه خود که همپای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است موفق به کسب گواهینامه های بین المللی، کسب استانداردهای جهانی و بومی سازی آن شده است که جای قدردانی و تشکر دارد .

به این وسیله از جانب خود، اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یکم دیماه سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران را به جناب عالی و کارکنان خدوم و پرتلاش صنعت حفاری صمیمانه تبریک عرض کرده و از خداوند منان توفیق روز افزون شما را مسئلت دارم."

کد خبر 252131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =