امضای تفاهمنامه همکاری پژوهشی دانشگاه و شرکت گاز استان اصفهان

تفاهمنامه همکاری پژوهشی دانشگاه اصفهان و شرکت گاز این استان همسو با استفاده مطلوب از ظرفیتها و توانمندیهای علمی، پژوهشی، آموزشی و آزمایشگاهی موجود امضا شد.

به گزارش شانا، بر اساس این تفاهمنامه، دانشگاه اصفهان به مدت سه سال طرحهای پژوهشی مورد نیاز شرکت گاز استان اصفهان را اجرایی می کند.

بر پایه این گزارش، همچنین، مشاوره یا نظارت بر طرحهای در دست اقدام و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در زمینه های مورد نیاز شرکت گاز، تاسیس یک واحد پژوهشی مشترک برای انجام پژوهشهای کاربردی شرکت گاز توسط پژوهشگران در محل دانشگاه و مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه با هدف تعریف دقیق عنوانهای پژوهشی از موضوعاتی بود که در این تفاهمنامه به امضای طرفین رسید.

بر این اساس، در اولویت قرار دادن عنوانهای تحقیقاتی پیشنهادشده از سوی شرکت گاز، ارائه خدمات علمی و اطلاعاتی در زمینه های تخصصی، همفکری و نظارت بر طرحهای تحقیقاتی شرکت گاز نیز از جمله تعهدات دانشگاه اصفهان در این تفاهمنامه است.

تهیه مستمر عنوانهای تحقیقاتی مورد نیاز شرکت گاز استان اصفهان و ارسال آن به دانشگاه، بررسی طرحهای پژوهشی پیشنهادی دانشگاه و اعلام نظر سریع و به موقع درباره امکان تصویب آنها، تامین حمایت مالی مورد نیاز برای پروژه های مصوب و حمایت مالی از پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی، فراهم کردن ظرفیت کافی و شرائط مناسب برای انجام دوره های کار آموزی دانشجویان در شرکت گاز استان نیز در این تفاهمنامه لحاظ شده است.

کد خبر 252133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =