ضرورت آمادگی همیشگی مناطق ساحلی برای خدمت رسانی در حوزه سوخت

جاذبه های دیدنی و گردشگری مناطق ساحلی بویژه در ایام نوروز ضرورت آمادگی همیشگی این مناطق را برای خدمت رسانی به مسافران در حوزه سوخت ویژه تر کرده است.

به گزارش شانا، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران،گفت: بندرعباس، قشم و کیش، مناطقی هستند که بواسطه اقلیم و وجود جاذبه های گردشگری، پذیرای مسافران متعددی هستند، از این رو ایجاد محیطی سرشار از آرامش در این حوزه مسئولیتی (تامین سوخت)، بویژه در زمانهای خاص مانند نوروز، اهمیت بسزایی دارد.

داود عربعلی افزود: این مناطق بنا به موقعیت و رسالتی که برعهده دارند لازم است از هم اینک برنامه ریزی کنند و نسبت به زیبا سازی، محوطه سازی، تعمیر تجهیزات جایگاهها و بهبودبخشی آنها برای پیشگیری از هرگونه وفقه در توزیع فرآورده های نفتی و در نهایت آماده سازی کامل جایگاهها برای خدمت رسانی مطلوب، اقدامهای لازم را انجام دهند.

وی درباره منطقه هرمزگان و اهمیت آن نیز گفت: این منطقه از جمله مناطق استراتژیک شرکت ملی پخش است که علاوه بر جاذبه های گردشگری، ظرفیتهای مختلفی مانند کشتیرانی،صنایع، نیروگاه و پالایشگاه را در خود جای داده و فعالیت انبار نفت شهید باهنر در کنار بارانداز شهیدرجایی نیز اهمیت این منطقه را دوچندان کرده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که وجود این ظرفیتها نقش مهمی در رونق اقتصادی و رشد اجتماعی منطقه داشته است: تاکید کرد: این ویژگیها نقش شرکت پخش منطقه هرمزگان را در برنامه ریزی بهتر برای خدمت رسانی مطلوبتر به مردم این منطقه و مسافرانی که به این بخش از کشور سفر می کنند، حساستر کرده است.

کد خبر 252145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =