دومین المپیاد آتش نشانان وزارت نفت برگزار می شود

دومین المپیاد تخصصی- عملیاتی آتش نشانان وزارت نفت با هدف ایجاد انگیزه برای ارتقای توان جسمی، فنی و عملیاتی آتش نشانان وزارت نفت در هفته نخست دیماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، المپیاد تخصصی-عملیاتی آتش نشانان وزارت نفت به منظور ایجاد انگیزه برای ارتقای توان جسمی، فنی و عملیاتی آتش نشانان، ایجاد هماهنگی و هم افزایی میان آتش نشانان، اشتراک گذاری دانش، تجربه و مهارت با دیگر آتش نشانان و همچنین ارتقای روحیه مودت و دوستی میان کارکنان آتش نشانی در سطح این وزارتخانه به هنگام وقوع حوادث احتمالی، براساس خرد جمعی و استانداردهای موجود تدوین و برنامه ریزی شده است.

براساس این گزارش، این المپیاد از سوم تا پنجم دیماه امسال، به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پارس جنوبی برگزار می شود.

آیین پایانی دومین المپیاد تخصصی- عملیاتی آتش نشانان وزارت نفت با حضور مشاور وزیر و مدیرکل اچ اس یی وزارت نفت، مدیران اچ اس یی چهار شرکت اصلی و جمعی از مدیران وزارت نفت برگزار خواهد شد.

گفتنی است: این المپیاد به صورت دو سال یک بار در سطح وزارت نفت با حضور 13 تیم منتخب برگزار و از نفرات و تیمهای برتر مسابقات و همچنین تیم اخلاق قدردانی می شود.

کد خبر 252158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =