سوخت رسانی بدون وقفه در منطقه سردسیر میاندوآب

سوخت رسانی به مبادی مصرف در منطقه میاندوآب با وجود بارش برف سنگین و افت شدید دما، با استفاده از 138 دستگاه سوخت رسان،بدون وقفه انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب، با بیان این که هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی (میاندوآب، پیرانشهر، تکاب، مهاباد، بوکان، نقده، سردشت و شاهین دژ) زیرپوشش منطقه میاندوآب هستند، افزود: با وجود بارش برف،سرما و یخبندان جاده ای، بویژه در نقاط کوهستانی،سوخت رسانی در این منطقه بدون هیچ مشکلی انجام می شود.

احمد مجرد با تاکید بر آمادگی ناوگان حمل مواد سوختی منطقه میاندوآب در ارسال مواد نفتی به مبادی مصرف، تصریح کرد: سردشت، تکاب و پیرانشهر،نقاط کوهستانی و سخت گذری هستند که ارسال نفت سفید به آنها به عنوان سوخت جایگزین، با استفاده از 128 دستگاه نفتکش جاده پیما و 10 دستگاه وانت نفتکش انجام شده است.

به گفته وی سوخت رسانی به خودروهای سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی، (بوسیله وانتهای حامل سوخت) از جمله فعالیتهایی به شمار می رود که مانع از متوقف ماندن خودروها در جاده های برفگیر منطقه میاندوآب شد.

مجرد تاکید کرد: با هماهنگی نواحی هشتگانه شرکت پخش منطقه میاندوآب تلاش می شود سوخت رسانی به نقاط مختلف این حوزه عملیاتی تا پایان فصل سرما به بهترین نحو انجام شود.

منطقه میاندوآب با داشتن 87 باب جایگاه فعال عرضه فرآورده های نفتی، سوخت رسانی به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را بر عهده دارد.

کد خبر 252173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =