۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
  • کد خبر: 252175
نمایشگاه ملی روسیه در تهران آغاز بکار کرد

نمایشگاه ملی روسیه در حاشیه گفتمان تجاری صنعتی، مسکو ـ تهران امروز (دوشنبه، 30 آذرماه) با حضور محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزیر صنعت و تجارت فدراسیون روسیه در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش شانا، فعالیت این نمایشگاه تا روز سه شنبه (دوم دیماه) ادامه خواهد داشت و هیئت روسی متشکل از یکصد نفر از مقامها و بازرگانان روسی به ریاست دنیز مانتوروف وزیر تجارت و صنایع فدراسیون روسیه حضور دارند.

آخرین فناوریهای روسیه در این نمایشگاه در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع معرفی شده و شرکتهای مختلف تولید و توسعه فناوریهای شامل صنایع ماشینی، خودرو سازی، حمل و نقل، صنایع هوایی، کشاورزی و دیگر محصولات به نمایش گذاشته شده اند.

همچنین هواپیماهای مشهور سوخو، سوپر جت 100 و مدل تجاری آن نمایش داده شده و افزون برآن آخرین فناوری کامپوزیت، واگنهای راه آهن، رادارهای غیرنظامی، ماشینهای برداشت محصول (کمباین)، لودرهای صنعتی، تجهیزات الکتریکی و روشنایی در بیش از 40 غرفه به نمایش در آمده است.

طرحهای تجاری در بخش صنایع هوایی، مهندسی حمل و نقل، ماشینهای کشاورزی، مهندسی صنایع سنگین، تجهیزات دارویی و پزشکی توسط روسیه در این نمایشگاه ارائه شده است.

کد خبر 252175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =