۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
  • کد خبر: 252178
قهرمانی نفت شمال در لیگ برتر سه گانه

شرکت حفاری نفت شمال در پایان مرحله سوم لیگ برتر سه گانه، در دو بخش انفرادی و در تیمی به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش شانا ، مرحله سوم لیگ مسابقات سه گانه کشور که با حضور 12 تیم باشگاه ورزشی حفاری نفت شمال، رعد پدافند هوایی خاتم، نزاجا، یگان ویژه نیروی انتظامی، هئیت سه گانه کیش، مقاومت سپاه تبریز، شهدای گمنام ارتش ، نیروی زمینی ارتش، استخر آزادی خراسان جنوبی، هیئت سه گانه زنجان، ثامن الحجج (ع) کرمانشاه و باشگاه ورزشی ریف اصفهان در جزیره قشم برگزار شد با قهرمانی تیم شرکت حفاری نفت شمال در هر دو رده جوانان و بزرگسالان به کار خود پایان داد.

در مرحله سوم این مسابقات و در رده بزرگسالان سلمان تیموری از تیم شرکت حفاری نفت شمال اول و محمد غزنچایی و احسان امینیان هر دو از رعد پدافند خاتم دوم و سوم شدند. در رده جوانان نیز امین سقایی، مسعود علیزاده و نیما انصاری هر سه از تیم شرکت حفاری نفت شمال رتبه های نخست را از آن خود کردند.

به این ترتیب در رده بزرگسالان و در مرحله سوم لیگ باشگاههای سه گانه ، تیم حفاری نفت شمال همانند دو دوره قبل به مقام قهرمانی رسید و تیمهای رعد پدافند خاتم و نزاجا به رتبه های دوم و سوم قناعت کردند. همچنین در رده جوانان مرحله سوم لیگ، تیم حفاری نفت شمال مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم مقاومت سپاه تبریز و هیئت سه گانه خراسان جنوبی (استخر آزادی) به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.

در مجموع سه مرحله برگزاری مسابقات قهرمانی لیگ باشگاههای سه گانه کشور، تیم شرکت حفاری نفت شمال به مقام قهرمانی رسید و تیمهای رعد پدافند خاتم  و نزاجا هم دوم و سوم شدند. ضمن این که در نتیجه انفرادی نیز آقایان سلمان تیموری مقام  قهرمانی را به خود اختصاص داد و نوید سلیمی از حفاری نفت شمال و احسان امینیان از رعد پدافند خاتم مقامهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

کد خبر 252178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =