منصوریان: استقلال اهواز حریفی قابل احترام است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید که به بازیکنان فعلی اعتقاد داریم و در نیمفصل فهرست ورودی و خروجی نخواهیم داشت.

 به گزارش شانا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال اهواز، در مورد این مسابقه گفت: به جایگاه تیم حریف در جدول نگاه نمی‌کنیم. همه مسابقات استقلال اهواز را نگاه کرده ام و به گمان من عمده مشکل این تیم، مالی بوده است. آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند و کاملاً به دیده احترام آنها را نگاه می‌کنم.

  استقلال اهواز در همه بازیها عملکرد خوبی داشته و شانس گلزنی داشته است. بازی فردا را یک مسابقه سخت می‌دانم و امیدوارم با توکل بیشتر، بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. ممکن است حریف فردا به صورت انتحاری بازی کند، نباید آنها را دست‌کم بگیریم. عادل کلاه‌کج، محمد غلامی و فرزاد آشوبی بازیکنان باتجربه‌ای هستند و امیدوارم بتوانیم فردا سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی نفت در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان تیمش تا به اینجا پول مناسبی از باشگاه دریافت کرده‌اند، گفت: یک سری تغییرات مدیریتی در بخش کلان باشگاه در حال انجام است و پیغامهای خوبی به گوش من می‌رسد. دیروز با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و زمانی که با او به عیادت استادپورحیدری هم رفتیم در این ارتباط صحبتهای خوبی انجام گرفت.

 البته  ما باید تا شروع نیمفصل دوم، دست کم 40 درصد به بازیکنان پرداختی داشته باشیم تا به یک اوضاع خوب برسیم. تیم ما کم‌کم رو به بهبود است، البته هنوز با نفت سال گذشته فاصله داریم. من به نیمه پر لیوان نگاه می‌کنم و خدای ناکرده این تفکر را ندارم که مشکلات ما زیاد خواهد شد.

منصوریان در این مورد که آیا برای نیمفصل بازیکن خاصی را جذب خواهند کرد، گفت: از تیم‌ امیدهایمان 4، 5 مهره خوب جذب کردیم و به آنها اعتقاد ویژه دارم. به احتمال فراوان، در نیمفصل، ورودی و خروجی نداریم و به همین بازیکنان اعتقاد زیادی داریم. فکر می‌کنم نخستین بار است که نقل و انتقالات نفت در نیمفصل در نقطه صفر است.

منصوریان در این مورد که آیا مهدی مؤمنی و سیدجلال حسینی در نیمفصل از این تیم جدا خواهند شد، گفت : مهدی مؤمنی را یک سال زیرنظر داشتیم و او را با علم به کیفیت اش، جذب کردیم. او به دلیل مشکلات مالی که در تیم به وجود آمده، نتوانسته چنان که باید خوب عمل کند. او سرمایه باشگاه است و روی کیفیت اش حساب می‌کنیم. به هر حال بازیکن روی قراردادش برای خانواده‌اش حساب باز می‌کند و باید همه چیز روشن شود. مؤمنی برای مطابقت با شرائط فنی تیم به زمان نیاز دارد و بزودی به شرائط مناسب خواهد رسید. او را پس از گذراندن از فیلترهای مختلف،در نفت جذب کردیم و همانطور که گفتم بازیکن فروشی نداریم.

 وی افزود: اما در مورد سید جلال حسینی باید بگویم او را به دو سه دلیل مختلف جذب کردیم. او تا قبل از نوروز یکصدمین بازی ملی خود را پشت سر خواهد گذاشت. در تیم‌مان به حضور بازیکنانی مثل حسینی با این تجربه نیاز داریم. نفراتی مثل حسینی، ایمان مبعلی و وحید امیری و همچنین نفراتی مثل نانگ و سانتوس به جوانان ما کمک می‌کنند. او در این مدت با مصدومیتهایی روبرو شده که بدون شک، وضع او تا نیمفصل دوم بهتر خواهد شد.
 

کد خبر 252179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =