۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر: 260882
رضاییان: صعود می کنیم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم با توجه به پتانسل بالایی که تیمش دارد ، پیش بینی می کند در دو بازی رفت و برگشت پلی آف پیروز شوند و به لیگ دسته یک صعود کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در خصوص پیروزی مقابل نیروی زمینی، گفت: بازی سختی بود، بازیکنانمان هرچه در توان داشتند به کار بستند و موفق شدیم با پیروزی در این دیدار سخت و نفسگیر راهی پلی آف شویم.

تیم نیروی زمینی یکی از تیمهای پرمهره لیگ دسته دوم است و در این دیدار با این که هیچ شانسی برای صعود نداشت اما با تمام قوا جلو ما ظاهر شد که نتوانست حریف دوندگی و انگیزه بالای شاگردان مهدی پاشازاده شود.

رضاییان با تمجید از بازیکنان و کادر فنی اذعان داشت: در این دیدار مستحق پیروزی بودیم ، توجهی به دیگر بازیها نداشتیم و تمرکزمان را به زمین مسابقه معطوف کرده بودیم و سرانجام موفق به برد شدیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص دیدار پلی آف تیمش با نفت و گاز گچساران گفت: دو فینال سخت در پیش داریم اما پارس جنوبی با پتانسل بالایی که دارد و با پاداش ویژه ای که برای کادر فنی و بازیکنان در نظر گرفته ایم در دو بازی رفت و برگشت پیروز خواهد شد تا به لیگ دسته یک صعود کنیم.

رضاییان در خصوص زمان قرعه کشی پلی آف گفت: تیمهای نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم باید یک دیدار رفت و برگشت انجام دهند تا برنده مجموع این دو دیدار به عنوان سومین تیم صعودکننده به لیگ یک تعیین شود. جلسه قرعه کشی و هماهنگی این دیدار روز سه شنبه همین هفته در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 260882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =