میانگین مصرف روزانه بنزین کشور به بیش از 75 میلیون لیتر رسید

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور با ۳.۸ درصد رشد در ۱۸۶ روز گذشته امسال به 75 میلیون و 400 هزار لیتر رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، میانگین مصرف روزانه بنزین کل کشور در نیمه نخست سال 94، 72 میلیون و 700 هزار لیتر بوده است.

میانگین مصرف روزانه بنزین در شهریور ماه امسال با 5.9 درصد رشد نسبت به دوره مشابه 94 به ۸۱ میلیون و 400 هزار لیتر رسید؛ در حالی که این مقدار در مدت مشابه پارسال 76 میلیون و 800 هزار بشکه بوده است.

میانگین مصرف روزانه بنزین در فروردین ماه امسال به ۷۲ میلیون و ۹۲۳ هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال با ۷۲ میلیون و ۶۹ لیتر رشد ۱.۲ درصد رشد داشته است.

بیشترین مصرف روزانه بنزین در ۱۲ فروردین ماه امسال به ۱۰۵ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر رسید و کمترین میزان مصرف مربوط به ۲۷ فروردین ماه با ۵۷ میلیون و ۳۲ هزار لیتر بود.

میانگین مصرف روزانه بنزین در اردیبهشت ماه با ۱.۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال با ۷۰ میلیون و ۸۰۹ هزار لیتر به ۷۱ میلیون و ۸۹۴ هزار لیتر رسید.

بیشترین میزان مصرف بنزین در این بازه زمانی به ۸۵ میلیون و ۸۷۳ هزار لیتر مربوط به ۳۱ این ماه و کمترین میران مصرف مربوط به ۲۴ اردیبهشت ماه با ۶۱ میلیون و ۵۶۱ هزار لیتر بود.

همچنین میانگین مصرف روزانه بنزین در خردادماه امسال با ۲ دهم درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال کمترین میزان رشد را در ۶ ماهه نخست امسال به خود اختصاص داد.

در این بازه زمانی میانگین مصرف روزانه بنزین به ۷۱ میلیون و ۶۷۷ هزار لیتر رسید که بیشترین میزان مصرف در روز ۱۳ این ماه به ۹۰ میلیون لیتر و کمترین مقدار مصرف مربوط به ۲۸ خردادماه با ۵۹ میلیون لیتر می شد.

میانگین مصرف روزانه بنزین در تیرماه امسال به ۷۵ میلیون و ۴۴۳ هزار لیتر رسید که بیشترین مقدار مصرف در این بازه زمانی به  روزهای ۱۵ ، ۱۶ و ۳۱ این ماه به ترتیب با ۹۶ ، ۹۱ و ۹۳ میلیون لیتر و کمترین مقدار مصرف به هفتم تیرماه با ۵۶ میلیون لیتر اختصاص یافت.

میانگین مصرف روزانه بنزین در مردادماه امسال به ۷۹ میلیون و ۲۸۸ هزار لیتر رسید که ۲۹ این ماه با ۶۹ میلیون و ۸۷۹ هزار لیتر کمترین میزان مصرف و روزهای ۷ و ۱۴ به ترتیب با ۹۳ و ۹۰ میلیون لیتر بیشترین مقدار مصرف را رقم زدند.

بیشترین مقدار مصرف بنزین در شهریورماه با دور پایانی سفرهای تابستانی به روزهای ۴ ، ۱۱ ، ۲۱ و ۳۱ این ماه به ترتیب با ۹۰ ، ۹۱ ، ۹۰ و ۹۱ میلیون لیتر و کمترین مقدار مصرف در این بازه زمانی به روز ۲۲ شهریورماه با ۶۸ میلیون لیتر اختصاص یافت.

کد خبر 269614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =