نمی‌دانم چرا از پتروشیمی انتظار قهرمانی داشتند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام از عملکرد و نتیجه تیمش در جام باشگاه‌های آسیا دفاع کرد.

مهران شاهین‌طبع به خبرنگار شانا گفت: این هفته دیدار سختی در رقابت‌های سوپر لیگ مقابل تیم جوان و خوش‌ترکیب نیروی زمینی داریم. نباید به بازی هفته پیش آن‌ها نگاه کنیم. نیروی زمینی تنها یک دیدار، آن‌ هم خارج از خانه برگزار کرده و بدون شک کار دشواری مقابل این تیم داریم. 
  
وی درباره رویارویی اوشین ساهاکیان و ارسلان کاظمی، 2 بازیکن پست 4 تیم ملی و دوئل این بازیکنان اظهار کرد: در جریان هر مسابقه‌ای بین بازیکنان رقابت به وجود می‌آید اما مهم این است که آن رقابت سالم باشد. 
  
شاهین‌طبع درباره وضعیت بازیکنانش در آستان این دیدار توضیح داد: پتروشیمی بندر امام آماده این دیدار است اما چند سرماخوردگی جزئی داریم که امیدوارم به زودی برطرف شود.
 
به گفته وی، البته ما این هفته هم محمد جمشیدی را در اختیار نداریم. امسال تیم‌های خوبی در سوپرلیگ حضور دارند و کار ما را دشوار می‌کنند. غیر از پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد و شهرداری اراک هم از مدعیان این فصلند. 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام درباره برخی انتظارات از این تیم برای قهرمانی آسیا، گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا چنین انتظاری از ما داشتند؟! نمی‌دانم آن‌ها که این حرف‌ها را می‌زنند از حریفان ما شناخت داشتند؟!

وی با بیان این که نماینده چین با چهره‌هایی مانند ژوکی و آندره بلچ که از بازیکنان برجسته جهان بسکتبال به شمار می‌آیند، در خانه انتظارمان را می‌کشیدند، تصریح کرد: آیا منتقدان از تیم الریاضی لبنان شناخت دارند؟!

شاهین‌طبع ادامه داد: چرا زمانی که الریاضی را در غرب  آسیا شکست دادیم، بازتابی در ایران نداشت. خیلی‌ها به الریاضی باختند اما ما این تیم قدرتمند را شکست دادیم و کسی چیزی نگفت. من 20 سال در این منطقه رفت و  آمد دارم و معتقدم نتیجه خوبی گرفتیم.
 
وی گفت: بدنه بازیکنان پتروشیمی امام را بازیکنان جوان تشکیل می‌داند. ضمن این که ما محمد جمشیدی را هم نداشتیم. به هرحال پتروشیمی بندر امام در نخستین سال حضورش در جام باشگاه‌های آسیا، نتیجه خوبی گرفت. حتی در فوتبال، تیم‌هایی که دهه‌ها سابقه دارند، به جمع 4 تیم برتر نمی‌روند. باید توجه داشته باشیم که نسل جدیدی به بسکتبال ایران آمده است و این مقام می‌تواند آغاز خوبی برای آن‌ها باشد. 
کد خبر 272377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =