رقابت تنگاتنگ اروپایی‎ها برای مشارکت در صنعت نفت ایران

نماینده شرکت فرانسوی نکسان گفت: به محض دریافت سفارش‌ها از سوی فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران همکاری خود با شرکت‌های ایرانی را گسترش می‌دهیم و امیدواریم جایگاه مناسبی در بازار این کشور پیدا کنیم.

به گزارش شانا، گیوم پلتیر، مدیر تولید گروه نکسان (Nexson) فرانسه، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ضمن ابراز رضایتمندی از نحوه برگزاری این رویداد بزرگ نفتی در تهران گفت: نکسان مشتاقانه خواستار حضور در بازار ایران و تامین نیاز مشتریان در این حوزه هستند.

وی افزود: نکسان با وجود سابقه اندک در بازار تولید مبدل‌های حرارتی مورد نیاز در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، در طول یکسال گذشته ضمن یافتن شریک تجاری در ایران گام‌های مطلوبی در مسیر توسعه و تعامل با شرکت‌های ایرانی در 2 بخش بالادستی و پایین دستی برداشته است.

مدیر تولید گروه نکسان تصریح کرد: به محض دریافت سفارش‌ها از سوی فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران همکاری خود با شرکت‌های ایرانی را گسترش می‌دهیم و امیدواریم جایگاه مناسبی در بازار این کشور بیابیم.

شرکت نکسان یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان انواع مبدل‌های حرارتی (Heat Exchanger) نظیر مبدل‌های حرارتی مارپیچ (Spiral) و مخازن تحت فشار است که به طور گسترده‌ای در صنایع پتروشیمی کاربرد دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز شنبه ١٦ اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز به‎کار کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١٦ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کردند.

کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر ‎شدند.

در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر را به خود اختصاص دادند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شنبه، ١٦ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کارکرد و عصر دیروز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان داد.

کد خبر 276787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =