چشم‌انداز صنعت نفت و گاز ایران روشن است

مدیرعامل شرکت وکترای هلند گفت: با در نظر گرفتن زیرساخت‌های مطلوب ایران و نگاهی به طرح‌های توسعه‌ای پیش رو، نظیر پارس جنوبی، بدون تردید چشم‌انداز بسیار روشنی پیش روی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی این کشور قرار دارد.

به گزارش شانا، رودولف کیپرز در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ضمن ابراز رضایت از کیفیت مطلوب برگزاری نمایشگاه امسال گفت: به دنبال لغو تحریم‌ها، فضای کسب و کار برای حضور و مشارکت شرکت‌های اروپایی در پروژه‎های نفت و گاز ایران بهبود یافته است.

وی با برشمردن تسهیلات ایجاد شده در دوران پساتحریم، افزود: ما در گذشته در زمینه عرضه کالا با شرکت‎های ایرانی همکاری می کردیم، اما شرایط برای همکاری با فعالان صنعت نفت و گاز ایران نسبت به دوره پیش از تحریم‎ها افزایش یافته و همزمان شرایط برای حمل و نقل دریایی و عرضه محصولات بسیار مساعد است.

مدیرعامل شرکت وکترای هلند ادامه داد: هم اکنون در حال بررسی و یافتن راهکارهای مناسب برای تامین اعتبار و شرایط مطلوب همکاری‎ها هستیم.

کیپرز تصریح کرد: با در نظر گرفتن زیرساخت‌های مطلوب ایران و نگاهی به طرح‌های توسعه‌ای پیش رو، نظیر پارس جنوبی، بدون تردید چشم‌انداز بسیار روشنی پیش روی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی این کشور قرار دارد.

شرکت هلندی وکترا در حوزه تولید انواع ولو (Valve) و به طور ویژه اکچویتور (Actuator) برای ولوهای توپی (Ball Valves) فعالیت می‌کند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز شنبه ١٦ اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز به‎کار کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١٦ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کردند.

کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت می‎کنند و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر شدند.

در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر را به خود اختصاص دادند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شنبه، ١٦ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کارکرد و عصر دیروز (سه‎شنبه، ١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان داد.

کد خبر 276790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =