نخستین المپیاد علمی و دانشجویی مهندسی نفت ایران برگزار می‎شود

نخستین المپیاد علمی و دانشجویی مهندسی نفت کشور (اویلمپیک) در سطح دانشجویان کارشناسی فردا (پنجشنبه، 21 اردیبهشت‎ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف نخستین المپیاد علمی و دانشجویی مهندسی نفت کشور (اویلمپیک) را در سطح دانشجویان کارشناسی برگزار می‎کند.

هدف از برگزاری این المپیاد افزایش سطح علمی دانشجویان و قدرت تجزیه و تحلیل در حل مسائل مرتبط با مهندسی نفت به شمار می‎آید.

طرح پرسش‎ها و تصحیح برگه‌ها بر عهده اعضای کمیته علمی المپیاد خواهد بود و گروه دانشجویی SPE دانشگاه صنعتی شریف مسئولیت اجرای این المپیاد را برعهده خواهد داشت و پرسش‎ها به گونه‎ای طراحی می شوند که نیازمند تجزیه و تحلیل مسائل و در زمینه های مختلف مهندسی نفت از جمله مسائل علمی، پژوهشی، اقتصادی، صنعتی و ... خواهند بود.

دارندگان کارت دانشجویی معتبر دوره کارشناسی می توانند در این المپیاد شرکت کنند، اما با توجه به نیاز به آشنایی با مقدمات مهندسی نفت، این آزمون برای دانشجویان ترم ششم مهندسی نفت به بعد مناسب تر خواهد بود، اما برای شرکت کنندگان از دیگر  رشته‎ها منعی وجود ندارد.

آزمون این المپیاد به صورت گروهی (هر گروه ۲ نفر) برگزار می شود و به نفرات تیم‎های برتر آزمون گواهی رتبه از طرف دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف همراه با جوایز نقدی اعطا می شود.

کد خبر 276803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =