دولت یازدهم باوجود کاهش قیمت نفت به وعده‌های خود عمل کرد

رئیس جمهوری گفت: دولت یازدهم توانست به وعده‌های خود عمل کند، هرچند در این دولت با کاهش قیمت نفت مواجه شدیم، اما با کمک مردم قدم‌های خوبی برداشته شد.

به گزارش شانا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، امروز (دوشنبه، یکم خردادماه) در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی، به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم ایران هرچند با مشکلات اقتصادی مواجه بودند، اما به پول، وعده و فریبکاری نه گفتند.

وی افزود: مردم در این انتخابات به فکر اقتصادی بزرگتر بودند و به درآمد تخیلی 2.5 برابری نه گفتند، مردم نه گفتند به تخریب، به سخنان غیردقیق، مردم آری گفتند به وحدت، اتحاد، اعتدال و عقلانیت.

روحانی تصریح کرد: مردم در این انتخابات به برنامه رای دادند و می‌دانستند که اشتغال و اقتصاد با سرمایه گذاری امکان پذیر است و سرمایه گذاری نیز با تعامل با جهان ایجاد خواهد شد.

رئیس جمهوری با بیان این‌که اقتصاد باید بدست مردم اداره شود، عنوان کرد: تحریم‌های هسته‌ای برداشته شد و دولت یازدهم تلاش کرد تا به تمام وعده‌های خود عمل کند، هرچند ما در این دولت با کاهش قیمت نفت مواجه شدیم، اما با کمک مردم قدم‌های خوبی برداشته شد.

وی با اشاره به این‌که در شرایط کنونی استفاده از واژه رکود اقتصادی معنایی ندارد، گفت: ما در کشور، 2 فصل با رشد مثبت اقتصادی مواجه شدیم و پس از 12 سال به رشد اقتصادی بالای 8 درصد رسیدیم، در همه بخش‌ها نیز از رکود خارج شده‌ایم.

روحانی به موضوع ترمیم کابینه در دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: در آغاز دولت یازدهم به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی در شرایط سختی قرار داشتیم و نیاز بود که از تجربه مدیریتی کشور استفاده کنیم، اما معتقدم باید سن مدیریتی در کشور کاهش یابد.

کد خبر 276936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =