کارکنان صنعت نفت با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند

مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امروز با حضور معاونان و مدیران ارشد و جمعی از کارکنان صنعت نفت در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش شانا، این مراسم امروز (سه‌شنبه، 9 خردادماه) و در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، امیرحسین زمانی‌نیا، معاون وزیر نفت در امور بین‌الملل، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا منوچهری، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران، علی مبینی دهکردی رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی و جمعی از کارکنان و مدیران ارشد صنعت نفت در مرقد مطهر امام راحل (ره) با اهدای گل و قرائت فاتحه برگزار شد.

در ادامه این مراسم، مدیران ارشد صنعت نفت همچنین با حضور در مزار شهدای 72 تن به مقام شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز در حاشیه این مراسم گفت: مدیران و کارکنان صنعت نفت هر سال با حضور در این مراسم به مقام شامخ امام راحل (ره) ادای احترام می‌کنند.

وی افزود: این مراسم به ما یادآوری می‌کند که باید هرچه بیشتر تلاش کرد تا به اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) نزدیک شویم.

کد خبر 277077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =