ضرورت حمایت از توان فنی و مهندسی بومی در پروژه‎ها

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی بر ضرورت توجه و حمایت مدیران از ساخت داخل در روند اجرای پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش، عباس کاظمی روز (یکشنبه 28 خردادماه) در جلسه هیئت مدیره بر ضرورت بهره‌گیری از توان فنی و مهندسی ساخت داخل در طرح‌ها و پروژه های در حال اجرا و واحدهای عملیاتی تاکید کرد.

وی با اشاره به رشد روز افزون صنایع داخلی رویکرد به داخل را یکی از مهمترین عوامل توسعه فضای کسب و کار برشمرد و گفت: امروز شاهد تولید بیش از 80 درصد قطعات مکانیکی پالایشگاه‌ها به دست متخصصان و مهندسان توانمند کشور هستیم و این مایه افتخار است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی ایران با بیان این‎که استفاده حداکثری از تجهیزات داخل از اولویت‌های این صنعت است، تصریح کرد: هم اکنون بخش وسیعی از قطعات لازم در پروژه‌ها که قابل رقابت با نمونه خارجی است در داخل کشور تامین می‌شود.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های ایرانی در بازارهای خارجی اظهار کرد: استفاده از قطعات و تجهیزات داخل افزون بر صرفه اقتصادی، با ایجاد رقابت در میان شرکت‌های داخلی متخصصان کشور را در این حوزه توانمندتر می‎کند.

کد خبر 277289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =