تبیین سیاست‌های راهبردی طرح برندسازی جایگاه‎های سوخت در همدان

نخستین همایش برندینگ با هدف تبیین سیاست‌های راهبردی ایجاد شرکت‌های زنجیره ای توزیع فرآورده‌های نفتی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان برگزار شد.

به گزارش شانا، امین روستایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه همدان گفت: این همایش با هدف همفکری و تشریک مساعی مسئولان و کارکنان منطقه، پیمانکاران و رانندگان حمل و نقل سوخت، مالکان جایگاه‌ها و مجاری عرضه در اعلام رویکرد جدید شرکت برگزار شده است.

وی افزود: در این همایش، دیدگاه‌های موافق و مخالف بسیار طرح و دیدگاه‎های مختلف تبادل شد؛ همچنین مسئولان نیز در نشست تخصصی پرسش و پاسخ توضیحات کاملی در رفع ابهام‎های به‌وجود آمده ارائه دادند.

بر اساس این گزارش، در این همایش که شامل سخنرانی، نمایش اسلاید و تهیه جزوه آموزشی و تحویل آن به شرکت کنندگان بود زوایای آشکار و نهان موضوع برندسازی را در بخش‌های مختلف تجزیه و تحلیل شد.

در این گردهمایی، نمایندگانی از استانداری و بانک ملت حضور داشتند که هر یک در زمان تخصیص یافته به خود در اهمیت موضوع و لزوم حرکت دولت به سوی واگذاری مدیریت توزیع کالا و خدمات به بخش خصوصی و شکوفا شدن هنر بازاریابی و جذب مشتری، مطالبی را عنوان کردند.

همچنین مباحث تخصصی و عمومی اصول و ساختار شرکت‌های تحت برند مورد بحث و شفاف سازی قرار گرفت.


کد خبر 277306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =