امضای قرارداد فاز 11 به افزایش اشتغال کمک می‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در دوران تحریم‌، چند هزار نفر در پارس جنوبی فعالیت می‌کردند و انتظار می رود پس از امضای قرارداد توسعه فاز 11، تعداد نیروی کار در این منطقه افزایش یابد و هر روز به سمت رونق اقتصادی و فراهم شدن فضای کسب و کار حرکت کنیم.

به گزارش شانا، رمضانعلی سبحانی‌ فر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز آثار مستقیم برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را در زندگی خود به خوبی مشاهده می‌کنند، تنش‌ها و بی ثباتی پولی و بازار سرمایه برطرف شده و مردم در آرامش کافی در فضای کسب و کار خود مشغول هستند.

وی با بیان این‌که بخش عمده‌ای از تحریم‌های بانکی برطرف شده است، افزود: در گذشته و به‌ویژه در بخش صنعت کشور مشکلات بسیاری را شاهد بودیم و در تامین تجهیزات مورد نیاز صنایع نیز مشکل جدی داشتیم که هم اکنون این مشکلات برطرف شده است.

سبحانی فر تصریح کرد: به‌ واسطه برجام صادرات محصولات ایرانی به کشورهای دیگر به راحتی انجام و شاهد سرمایه‌ گذاری خارجی در کشور هستیم که امضای قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی نمونه‌ای از این سرمایه گذاری‌هاست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد: در دوران تحریم، چند هزار نفر در منطقه عسلویه فعالیت می‌کردند که بدون تردید پس از امضای قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی و حضور شرکت فرانسوی توتال، تعداد نیروی کار فعال افزایش می‌یابد و هر روز به سمت رونق اقتصادی و فراهم شدن فضای کسب و کار حرکت خواهیم کرد.

کد خبر 277671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =