شرکت ملی حفاری در توسعه شهرک‌های صنعتی خوزستان نقش آفرین است

استاندار خوزستان از نقش شرکت ملی حفاری ایران در توسعه شهرک‌های صنعتی خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار شانا، غلامرضا شریعتی روز یکشنبه (سوم دی‌ماه) در آیین گشایش رسمی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در اهواز اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و مجموعه صنایع پتروشیمی در حوزه های تخصصی و  خدمات اجتماعی خدمات خوبی به استان خوزستان ارائه داده اند.

وی افزود: در ملاقات اخیر با وزیر نفت در باره توجه ویژه این وزارتخانه به استان خوزستان گفت‌وگو کردم و مهندس زنگنه در این باره اظهار کرد که با طرح‌های بزرگی که  در غرب کارون، توسعه مخازن در مناطق نفتخیز جنوب و نوسازی تاسیسات داریم ظرفیت‌های بالایی برای توسعه استان خوزستان به‌ویژه در بخش اشتغال به‌وجود خواهد آمد.

استاندار خوزستان گفت: شرکت ملی حفاری ایران در توسعه شهرک‌های صنعتی خوزستان نقش دارد و انتظار بر این است در این راستا حمایت بیشتری صورت گیرد. 

استاندار خوزستان با تبریک سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران از برگزارکنندگان پانزدهمین نمایشگاه صنعت حفاری قدردانی کرد و یادآور شد: این رویداد اقتصادی فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و ظرفیت های سازندگان داخلی و بیانگر توانمندی صنعتگران ایرانی، هم افزایی میان آنان و مراکز علمی پژوهشی و دانشگاهی است.

نقش ارزنده سازندگان خوزستانی در بومی‌سازی تجهیزات نفتی

در این آیین همچنین نورالله حسن زاده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: سازندگان استان نقش بسیار ارزنده ای در بومی سازی و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت و حفاری داشته اند.

وی  افزود: بالای 90 در صد واحد های صنعتی در استان کوچک و متوسط هستند که نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان اظهار کرد: به این واحدها تاکید شده که  کیفیت و کمیت تولیدات را در اولویت کار خود قرار دهند و اقداماتی نیز در باره استفاده از آزمایشگاه و کارگاه مشترک با مراکز دانشگاهی انجام شده است.

حسن‌زاده همچنین از اجرایی شدن طرح ایجاد شهرک تخصصی پتروشیمی در آینده نزدیک در استان خوزستان خبر داد.

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری از امروز کار خود را در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز آغاز کرد و تا روز چهارشنبه (ششم دی‌ماه) همه روزه از ساعت 9 و 30 تا 17 برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 280423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =