اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی است

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: همه موارد مطرح شده در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و سبب شکوفایی اقتصاد کشور است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، مسعود حسنی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: توسعه کار آفرینی در جامعه یکی از موارد بسیار مهم اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان این‌که خرد جمعی و گروهی به همراه تلاش مستمر یکی از ارزش‌های والای مجتمع عظیم گازی کشور است، گفت: همواره باید اخلاق حرفه‌ای و اعتمادسازی سرلوحه همه کارها قرار گیرد، محصولات کشور باید دانش بنیان باشند تا روز به روز شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور باشیم و مسائل مهم در این حوزه را نیز ارتقا دهیم.

حسنی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در اصلاح الگوی مصرف، اظهار کرد: کاهش مصرف انرژی در کشور باید با فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های لازم و با برنامه‌ریزی دقیق نهادینه شود و در این مهم، توجه ویژه به اصلاح الگوی مصرف اهمیت خاص دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: فروش میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دارد و با بهره‌مندی از دانش بومی و توان داخلی متخصصان و کارکنان در جهت تولید مستمر و پایدار گاز، گام‌های موثری بر خواهیم داشت.

وی افزود: کار و تلاش جمعی در مجتمع گاز پارس جنوبی یک افتخار ملی است و جوانان و متخصصان مجتمع با همه توان برای شکوفایی اقتصاد کشور در مسیر اقتدار گام می نهند.

حسنی به رسالت مهم مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: رسالتی که اکنون کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی عهده‌دار آن هستند، وظیفه‌ای بسیار مهم و عظیم است که در خانه تک به تک آحاد جامعه، بزرگی کار و تلاش شبانه‌روزی کارکنان نمایان است.

       

کد خبر 280432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =