مهار فوران چاه رگ سفید با اتفاق نظر تیم‌های عملیاتی محقق شد

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری در تشریح روز شمار عملیات مهار فوران چاه 147رگ سفید، گفت: اتفاق نظر، همدلی، شجاعت و جسارت تیم‌های عملیاتی و واحدهای فنی، تخصصی و پشتیبانی در دستیابی به این موفقیت بزرگ بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری، محمدرضا تاکایدی در آیین اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری که با حضور شماری از مدیران، مسئولان و کارکنان شرکت ملی حفاری ایران و نمایندگان شرکت‌ها و مجموعه‌های صنعتی حاضر در نمایشگاه برگزار شد؛ از تلاشگران صنعت نفت و سخت‌کوشان ملی حفاری در مهار فوران چاه 147 رگ سفید قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: حضور مستمر مدیران عامل و ارشد شرکت ملی حفاری ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید در کنار متخصصان، کارشناسان و نیروهای عمل کننده در منطقه بسیار مهم و در راهبری عملیات مهار کنترل فوران چاه تاثیر گذار بود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: از نکات قابل تامل در این موفقیت انجام کار بدون حادثه با ضریب ایمنی بالا بود و  این در حالی است که از نظر زمانی مهار فوران یک چاه مشابه در منطقه رگ سفید  در سال های گذشته 85 روز به طول انجامید و زمان کنترل فوران چاه 147 در مدت 58 روز محقق و این یک رکورد به شمار می‌آید.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در ادامه یاد و خاطره دو نفر از کارکنان ملی حفاری که در حادثه فوران و آتش سوزی این چاه در هفتم آبان ماه گذشته جان باختند را گرامی داشت.

وی همچنین به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری اشاره و از دست درکاران این رخداد اقتصادی قدردانی کرد و افزود: در نمایشگاه امسال شاهد نمایش قطعات و تجهیزات جدید ساخت داخل بودیم و کیفیت تولیدات نسبت به گذشته رشد قابل توجهی دارد.

تاکایدی بر توسعه مجموعه نمایشگاهی، ایجاد فضای رقابتی، همکاری میان سازندگان، روز آمدکردن دانش فنی ساخت قطعات و تجهیزات و تلاش برای صدور محصولات با اهتمام به کیفیت بخشی تولیدات تاکید و از همکاری و همراهی میان سازندگان و تولید کنندگان و متخصصان شرکت ملی حفاری ایران قدردانی کرد.

در پایان این آیین از تعدادی از دست درکاران برپایی این نمایشگاه با اهدا لوح، قدردانی شد.


کد خبر 280547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =