وظیفه مدیران حفظ آمادگی نیروی انسانی است

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: مدیران باید با خلاقیت و نوآوری روش‌های نوینی در نگهداری از تاسیسات و حفظ آمادگی نیروی انسانی سازمانی داشته باشند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، حمیدرضا عراقی، در جمع مدیران گاز خراسان رضوی، با تاکید بر لزوم توجه به موضوع نوآوری و خلاقیت، اظهار کرد: انسان‌های خلاق، با تفکر خود، نوآوری می‌کنند و تجسم آنان سبب تغییر و بهبود امور می‌شود.

وی با بیان این‌که وظیفه مدیران، خلق روش‌های جدید برای نگهداری تأسیسات و حفظ آمادگی نیروهای انسانی است، ادامه داد: خلاقیت و کارآیی ویژگی اصلی لازم برای مدیران است، بنابراین برای تغییر باید ابتدا باور کنیم که هر کاری را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهیم و در ادامه، نگران تغییر نباشیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: عادت کردن به هر موضوعی اجازه تغییر، تحول و خلاقیت را از انسان سلب می‌کند؛ زیرا نوآوری و خلاقیت نیازمند جرات و شهامت است.

وی با اشاره به نزدیک بودن زمان پایان پروژه‌های گازرسانی روستایی و شهری کشور تصریح کرد: امروز وظیفه مدیران، خلق روش‌های جدید برای نگهداری تاسیسات و حفظ آمادگی نیروهای انسانی در سازمان است.

عراقی ضمن بازخوانی آیه «والتین و الزیتون» از قرآن مجید گفت: بهره‌وری باید شبیه درخت انجیر باشد؛ یعنی کمترین هزینه و بیشترین محصول را بدهد، محصولی که برای استفاده همگان باشد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به این که همکاری و تعامل خوب مدیران، زمینه‌ساز بهره‌مندی و افزایش رضایت‌مندی جامعه از عملکرد شرکت ملی گاز است، اظهار کرد: استان خراسان رضوی دارای مجموعه‌ای کامل از زنجیره گاز طبیعی شامل استخراج، پالایش، انتقال و توزیع است که این مهم نیازمند همکاری تنگاتنگ مدیران این سه مجموعه برای تامین و پایدار گاز مناطق شرقی کشور است.

وی در ادامه افزود: به لطف خدا و تعهد و تخصص کارکنان صنعت گاز هم اکنون شاهد رشد روزافزون فعالیت‌های سازمانی در بخش‌های مختلف هستیم.

پیشبرد اهداف سازمانی در سایه تعامل خوب مدیران و کارکنان

حمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: امسال عهد کرده‌ایم روزانه 2 روستا را گازرسانی کنیم بنابراین سال آینده شاهد ارتقای ضریب نفوذ گاز روستایی استان به بالای 95 درصد خواهیم بود و پس از آن نیز به سمت کیفی شدن خدمات حرکت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، راه‌اندازی سامانه تلفنی بدهکاران، طراحی و پیاده سازی اتاقک خودروهای امدادی، استفاده از فناوری «جی آی اس» در ارائه خدمات سریع به مشترکان، واگذاری خدمات دوازده‌گانه به دفاتر پیشخوان، تدوین استانداردهای آموزشی، بازاریابی سه هزار صنعت، اجرایی شدن جوش به سبک بادفیوژن، بکارگیری سامانه‌های «جی‌اس‌ام» و «آر‌اف‌آی‌دی» در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، راه اندازی «جی‌پی‌اس» سامانه‌های امداد در بستر بی‌سیم ارتباط مستقیم با مشترکان از طریق سامانه تلفنی 37074 مرکز ارتباطات مردمی و تدوین کتب با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برای دانش آموزان را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده از سوی این شرکت و برای افزایش رضایت مشترکان اعلام کرد.

کد خبر 280586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =