نمایندگان بخش عملیات، بیمه و حقوقی شرکت ملی نفتکش امشب به چین می‌روند

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از اعزام نمایندگان این شرکت در سه بخش عملیات دریایی، بیمه و حقوقی به چین برای بررسی حادثه نفتکش تحت مدیریت این شرکت خبرداد.

به گزارش خبرنگار شانا، سیروش کیان‌ارثی درباره حادثه نفتکش تحت مدیریت شرکت ملی نفتکش که حامل یک میلیون بشکه میعانات گازی به مقصد کره جنوبی بود، اظهار کرد: قرار است امشب نمایندگان سه بخش شرکت ملی نفتکش ایران به همراه یکی از نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی به چین سفر کنند.

وی احتمال سفر خود به چین برای بررسی‌های بیشتر وقوع این آتش‌سوزی را رد نکرد و درباره چگونگی عملیات مهار آتش هم اظهار کرد: متاسفانه شعله‌های آتش و میعانات گازی پراکنده در اطراف آن زیاد است، با این حال آتشخوارها در محل هستند، اما خطر نزدیک شدن به آتش خیلی زیاد است.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با تاکید بر این که همه سازمان‌ها در بحث امدادگری و نجات خارج از کشور برای این حادثه فعال هستند، ادامه داد: همکاری و همدلی برای مهار آتش و پیدا کردن مفقودان این حادثه ادامه دارد.

کیان‌ارثی درباره وضع بیمه کارکنان این نفتکش هم اظهار کرد: همه کارکنان تحت پوشش بیمه قرار دارند و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی درباره احتمال نجات یافتن سرنشینان این نفتکش هم اظهار کرد: تلاش برای نجات سرنشینان این نفتکش ادامه دارد و در صورت قطعیت، اخبار تکمیلی را ارسال می‌کنیم.

شایان ذکر است که یک فروند نفتکش تحت مدیریت شرکت ملی نفتکش ایران دیشب (شنبه، ۱۶ دی‌ماه) در مسیر کره جنوبی بر اثر برخورد با یک کشتی فله‌بر دچار حادثه شد. این نفتکش حامل میعانات گازی پارس جنوبی برای شرکت هانوا توتال کره جنوبی بود که آن را به روش فوب((FOB از ایران خریداری کرده بود. متاسفانه در این حادثه 30 نفر از هموطنمان مفقود شدند که امید می‌رود تلاش‌ها برای نجات آنها به ثمر بنشیند.  

کد خبر 280677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =