قدردانی از مشترکان گاز کم مصرف و خوش حساب استان تهران

شرکت گاز استان تهران طی مراسمی از مشترکان کم مصرف و خوش حساب این استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، عصر امروز (چهارشنبه، ۲۲ دی‌ماه) از مشترکان کم مصرف و خوش حساب استان تهران در ساختمان مرکزی شرکت گاز استان تهران قدردانی شد.

در این مراسم، مهدی هدایت، مدیر امور مالی شرکت گاز استان تهران در جمع مشترکان کم مصرف استان گفت: امسال برای نخستین بار برنامه انتخاب مشترکان کم مصرف و خوش حساب برگزار شده که امیدواریم این روند در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: استان تهران 3 میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک گاز و ۱۵ میلیون جمعیت بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی دارد که از میان این تعداد ۵۰ مشترک نمونه بر اساس فهرست صورتحساب، نوع مصرف و زمان پرداخت قبوض به عنوان مشترک برتر انتخاب شده‌اند.

مدیر امور مالی شرکت گاز استان تهران اظهار کرد: صرفه جویی گاز به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن، شیوه صحیح استفاده از گاز است زیرا اگر بتوانیم افزون بر گاز از دیگر نعمات نیز به درستی استفاده کنیم هیچ فقیری در کشور باقی نمی‌ماند.

هدایت ادامه داد: اکنون ۹۵ درصد از نیروگاه‌های تولید برق کشور از خوراک گاز استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: همه شبکه گازرسانی شهرها و روستاهای کشور همواره تحت نظارت هستند تا امنیت کامل شبکه همواره برقرار باشد.

در ادامه این مراسم، محمد صالح، مدیر بهره برداری شرکت گاز  تهران از مشترکان گاز درخواست کرد تا با دقت و توجه در استفاده از وسایل گازسوز حافظ جان و زندگی خود باشند.

صالح ادامه داد: بیشترین حجم گاز تولیدی کشور برای مصارف داخلی استفاده می‌شود و هرچه بتوانیم این میزان مصرف گاز را کاهش دهیم در مقابل میزان صادرات گاز و ارزآوری برای کشور افزایش می‌یابد.

 مدیر بهره برداری شرکت گاز استان تهران با تأکید بر این‌که وسایل گاز سوز نیاز به مراقبت و کنترل دائم دارند، گفت: پارسال ۲۵ هزار میلیون متر مکعب گاز در تهران استفاده شده است که با دقت در مصرف بهینه گاز می توانیم شاهد کاهش مصرف این سوخت ارزشمند باشیم.

در پایان این مراسم با اهدای جوایزی از ۵۰ مشترک خوش‌حساب و کم‌مصرف استان تهران قدردانی شد.

کد خبر 280744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =