مجتمع گاز پارس جنوبی مسیر شکوفایی سازندگان داخلی را هموار کرده است

اکنون بهترین شرایط و امکانات در مجتمع عظیم گازی کشور، همسو با رشد و شکوفایی سازندگان داخلی مهیاست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسعود حسنی در آیین گشایش و رونمایی دفتر ارتباطی مجتمع با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، گفت: حضور ثابت و دائمی سازندگان داخلی در مجتمع موجب می‎شود تا مسئولان تدارکاتی، عملیاتی و فنی در مجتمع، ارتباط نزدیکی با شرکت‌ها و سازندگان داخلی داشته باشند و امیدواریم سازندگان داخلی نیز این استقرار دائم در مجتمع را یک فرصت بدانند.

وی گفت: اکنون و در این شرایط، سازندگان، دیگر در مجتمع گاز پارس جنوبی صاحب‌خانه هستند، بنابراین باید دست به دست هم دهیم تا سهم ساخت داخل را بیش از پیش، در این مجموعه افزایش دهیم.

حسنی عنوان کرد: حضور سازندگان در مجتمع گاز پارس جنوبی می‌تواند نقطه‌ای شگرف در تاریخ اقتصادی صنعت انرژی کشور باشد، اگر بتوانیم به نحو احسن از آن بهره برداری کنیم.

وی حضور ثابت شرکت‎ها و سازندگان داخلی در پایتخت انرژی کشور را بسیار مهم دانست و افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با سازندگانی که در این منطقه دفتر و کارگاه داشته باشند، بیشترین همکاری را در زمینه خرید قطعات و تجهیزات انجام می‌دهد و این مهم را روز به روز توسعه خواهد داد.

این مقام مسئول گفت: شرکت‌های داخلی این را به یاد داشته باشند که مجتمع گاز پارس جنوبی تا وقتی که از تولیدات داخلی بهره‌مند باشد، هرگز از تولیدات ساخت بیرون استفاده نخواهد کرد و همواره در مسیر اقتدار سازندگان داخلی گام بر می‌دارد.

حسنی گفت: شرکتی در کشور موفق و سربلند است که دانش‌بنیان باشد و دانش فنی یک تجهیز را ایجاد کند و طراحی جدید داشته باشد.

وی ادامه داد: سازندگان داخلی همواره باید پشتکار را سرلوحه خود قرار دهند و ساخت تجهیزات اولویت‌شان باشد و در فضای سالم با هم رقابت کنند تا شاهد شکوفایی کشور باشیم.

کد خبر 280874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =