حفظ سلامت نیروی انسانی زیربنای توسعه و بالندگی سازمان‌هاست

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: حفظ سلامت نیروی انسانی زیربنای اصلی توسعه و بالندگی سازمان‌هاست و وظیفه ما به عنوان مسئول، در حیطه حفظ و افزایش سلامت کارکنان دشوارتر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، هوشنگ صیدالی در آیین گشایش جاده سلامت در گچساران اظهار کرد: وجود تاسیسات متعدد شرکت نفت و گاز گچساران در نقاط سخت‌گذر از یک سو و  سختی کار از سویی دیگر در کنار خطرهای آن  هیچ‌گاه سبب نشده است این شرکت از مسئولیت اجتماعی خود غافل شود.

وی افزود: وجود 18 تیم ورزشی در لیگ‌های برتر و قهرمانانی از این دیار که در سطح نخست ورزش کشور درخشیده‌اند، از  نگاه ویژه مجموعه مدیران  صنعت نفت گچساران به ورزش‌ قهرمانی حکایت دارد.

صیدالی تصریح کرد: در کنار این مسئولیت اجتماعی، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران  با داشتن هفت هزار نیروی انسانی در تاسیسات و  ستاد باید نگاه ویژه‌ای به کارکنان و خانواده‌های آنان در بحث ورزش همگانی داشته باشد، زیرا تنها با وجود کارکنان سالم می‌توان چرخ اقتصاد این کشور را به حرکت درآورد.

براساس این گزارش، این جاده به طول یک‌هزار و  600متر برای افزایش سلامت جسمی، روحی و روانی کارکنان، خانواده‌ها و مردم بومی منطقه از سوی  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران احداث شده است.







 


کد خبر 280921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =