حضور انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های پالایشی در نمایشگاه کیش

شرکت‌های پالایشی کشور با رویکرد جهادی و خودکفایی اقتصادی و بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی در نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش حضور یافتند.

به گزارش شانا، ناصر عاشوری، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های صنعت پالایش نفت کشور گفت: امسال برای نخستین بار 8 شرکت پالایشی خصوصی شامل پالایشگاه‌های تهران، اراک، شیراز، کرمانشاه، لاوان، بندرعباس، اصفهان و ستاره خلیج فارس به صورت متمرکز و یکپارچه در نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش شرکت کردند.

وی با بیان این‌که هم اکنون در بسیاری از این شرکت‌های پالایشی طرح‌های توسعه‌ای در حال انجام است، افزود: با حضور در نمایشگاه‌هایی اینچنینی می‎توان با سازندگان و شرکت‎های ایرانی آشنا شد و از توانمندی‌های داخلی استفاده کرد.

عاشوری تاکید کرد: انجمن صنفی کارفرمایی پالایشی کشور با پیوستن پالایشگاه ستاره خلیج فارس به آن، هم اکنون هشت عضو دارد که توانسته‌اند با یکدیگر همکاری و همپوشانی مناسبی برقرار کنند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش که بیش از ۱۸۰ شرکت داخلی و خارجی در آن حضور دارند، دوم بهمن گشایش یافت و پنجم بهمن به کار خود پایان می‌دهد. 

بر اساس این گزارش، آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت انرژی ایران و بررسی دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو از محورهای اصلی نمایشگاه امسال است.

کد خبر 281027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =