زمینه‌های همکاری شرکت‌های ملی حفاری ایران و عراق بررسی شد

مدیران ارشد شرکت‌های ملی حفاری ایران و عراق، زمینه‌ها و فرصت‌های همکاری بین دو طرف را بررسی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، در دیداری که با حضور شماری از مدیران ستادی و عملیاتی این شرکت‌ها در استان بصره عراق انجام شد، سپهر سپهری، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران و احمد محمد ادهم، معاون مدیرعامل شرکت حفاری عراق بر استفاده از ظرفیت‌های دو شرکت تاکید کردند.

براین اساس، مقرر شد در صورت مهیا شدن زمینه‌های همکاری، شرکت ملی حفاری ایران برای ارائه آموزش‌های تخصصی حفاری به متخصصان و کارشناسان عراقی از جمله دوره‌های بین‌المللی کنترل فوران چاه‌های نفت و گاز (IWCF) برنامه‌ریزی کند. 

درباره خدمات فنی و جانبی که از سوی شرکت ملی حفاری ایران به صورت (EPDS) و مشترک با شرکت حفاری عراق ارائه می‌شود، رایزنی شد و تازه‌ترین دستاوردها، رکوردها و شرح خدمات حفاری و جانبی این صنعت ازسوی رئیس اداره بازاریابی و همکاری‌های بین‌المللی شرکت ملی حفاری ارائه و توضیح داده شد.

سپهری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران و هیئت همراه همچنین در دومین روز این سفر با  احمد محمد ادهم،  معاون مدیرعامل شرکت نفت بصره (BOC) به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت در جنوب کشور عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست مقرر شد شرکت ملی حفاری ایران با شرکت حفاری عراق در طرح‌های مورد توافق به منظور استفاده بهینه  از توانمندی‌ها و امکانات به صورت مشترک وارد شوند.

در نشست مشترک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مدیرعامل شرکت المجال عراق که با حضور نماینده شرکت ملی نفت ایران تشکیل شد، ضمن ارائه توانمندی‌های دو طرف درباره طرح‌های آینده نیز تبادل نظر شد.
 

کد خبر 281673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =