راه‎اندازی مجتمع فرآورش گاز هنگام، تجلی یک کار گروهی موفق است

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از راه اندازی تاسیسات فرآورش گاز میدان مشترک هنگام به عنوان نمونه موفق کار گروهی در این شرکت یاد کرد و گفت: همکاری موثر میان مجموعه تلاشگران شرکت نفت فلات قاره و پیمانکار طرح، نقش موثری در پیشبرد این مهم داشته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، حمید بورد در مراسم تجلیل از دست‎درکاران طرح احداث مجتمع فرآورش گاز هنگام که روز گذشته (دوشنبه، ۲۱ اسفندماه) در قشم برگزار شد، با ابراز رضایت از تحقق برنامه زمان‎بندی راه‎اندازی این مجتمع گفت:‌ با این‎که مراحل پایانی راه‎اندازی هر پروژه بسیار دشوار است، زمان راه‎اندازی این پروژه کمتر از سه ماه به طول انجامید.

علی حسنی، مجری طرح توسعه میدان هنگام نیز در این مراسم با اشاره به این‎که مجتمع فراورش گاز هنگام بیستمین پروژه تعریف شده در طرح توسعه این میدان بوده است، گفت: سه پروژه دیگر نیز در برنامه توسعه‎ای هنگام گنجانده شده که با تکمیل آن ها، طرح توسعه میدان هنگام تکمیل می‎شود.

حسنی، جلوگیری از سوزاندن و هدررفت روزانه ۸۰ میلیون فوت مکعب گاز و جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از سوزاندن گازهای همراه نفت میدان مشترک هنگام را به عنوان یکی از امتیازات طرح راه‌اندازی تاسیسات فرآورش گاز میدان هنگام عنوان کرد .

بر اساس این گزارش، استفاده حداکثری از توانمندی داخلی در طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی پروژه و همچنین رعایت کامل اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در همه مراحل کار و انجام پروژه بدون هیچ‌گونه حادثه، از ویژگی‎های طرح مجتمع فرآورش گاز هنگام به شمار می‎رود.

مراسم قدردانی از دست‎درکاران طرح مجتمع فرآورش گاز هنگام، دیروز (دوشنبه، ۲۱ اسفند ماه) در منطقه عملیاتی قشم  شد.

کد خبر 281880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =